Az utóbbi időben nagy divattá vált a befagyott tavakon motorozás, egyre-másra bukkannak fel a tehetséges stuntosok videói. Most éppen egy tehetséges litván motoros rukkolt elő saját „fagyos” kisfilmjével.
A szögesgumis őrületek mellett van még egy módja a téli motorozásnak, mégpedig a hómobilozás. Nem, ezúttal nem a közkedvelt szánokról beszélünk, itt valami még menőbbről van szó.
A méltán híres modellcsaládból ezúttal az éppen 25 éve megjelent hatszázas kerül nagyító alá. Megnézzük, miért lettek olyan sikeresek a vb-címet is elhódító, középméretű GSX-R-ek egyes generációi.
Újabb kihívó érkezik a motorkerékpárok nyolcadliteres géposztályába, mégpedig a mostanság oly’ népszerű scrambler stílusban. A masina - csábító megjelenése mellett - kiváló ár-érték arányával nyerheti el a vásárlók szívét.
A tanulmány szerint a következő öt évben harmadával nő az eladott motorok száma, s ezzel párhuzamosan a hozzájuk kapcsolódó biztonsági felszerelések piaca is jelentősen bővül.
Egy MotoGP futam érdekessége nekünk, nézőknek számos tényezőtől függ, s ezek közül csak egy a szoros, századmásodperceken múló győzelem. Az elemzők most mégis megpróbálták tisztán a számok nyelvére lefordítani, mi is zajlott idén a pályákon.
Kevesen tudják, de a terepre és utcára egyaránt alkalmas BMW ötlete egy magyar motoros, Peres László fejéből pattant ki még a hetvenes években. A kék-fehérek legendás fejlesztőjével az Alföldön motoroztunk együtt.
Ne szegje kedvetek a hideg idő, jövőre ismét nyeregbe szállunk! Addig is békés, áldott karácsonyi ünnepeket és boldog újévet kívánunk minden kedves olvasónk számára.
Két évvel ezelőtt indította el a noalei gyártó az úgynevezett „Factory Works” programot, amelynek keretében megvásárolhatóvá vált az RSV4 RR, majd az RSV4 R-FW Misano típus, most pedig érkezik a legdurvább átirat, az RSV4 R FW-GP.
Még az öreg Hasselhoff is beájulna a japánok új, intelligens rendszerétől. A minden eddiginél „okosabb” eszköz nem egyszerűen segíti a pilótát, hanem útközben rá is kérdez, hogy a vezető tényleg szeretné-e a gép által javasolt módosításokat.
Az olasz gyártó a kilencvenéves történetnek emléket állítva szervezte meg a nagyszabású kalandot, amely július 4-én indult, s harmincezer kilométer után nemrégiben véget ért.
Ha a hangja nem is olyan őrjítő, mint a kétütemű elődöké, teljesítmény és végsebesség terén nem lehet ok panaszra. Az új Honda már az egykori ikonokat ostromolja.
Se nem ugrat, se nem száguld, mégis elbűvöli pilótáját a Softail család legszebb tagja, a Breakout. Az egyedülálló hangulat minket is magával ragadott.
Az osztrák gyártó nagyra törő terveinek nyomán született versenymotor leleplezése óta rebesgetik, hogy a modellből készítenek megvásárolható változatot is. Lám, nem is kellett olyan sokat várnunk rá.
A több száz résztvevőt és rengeteg nézőt vonzó versenysorozat jövőre is folytatódik. Akadnak még nyitott kérdések, de az időpontokat és helyszíneket már most beírhatod a naptárba.
A retro nagy divat mostanság, nincs ez másként a motorkerékpárok tekintetében sem. Hódítanak a hatvanas-hetvenes éveket idéző masinák, s végre visszatértek azok a csodás nyolcvanas évek is.
Ha valaki kamaszfejjel körbemotorozza a Földet, az valószínűleg képbe kerül azzal, hogy mit is kell tudnia egy vérbeli kalandmotornak. Mike Schram, a legfiatalabb világutazó egy csodaszép Husky formájában adja tovább tapasztalatait.
Nemrégiben zajlott a hard enduró szakág évadzáró versenye, melynek ezúttal a vadregényes Lesotho adott otthont. A kiegyenlített erőviszonyokra jellemző, hogy a háromnapos száguldás végén csupán kilenc másodperc döntött a trófea sorsáról.