Azon túl, hogy saját pilótáit lesi, van még egy fontos ok, amiért folyton ott lebzsel a boxutcában. Igen, a rajtokhoz, pontosabban az ott dolgozó pályabírókhoz kötődik a kíváncsiság.
A vízöntők jobban járnak, ha ezentúl nem tavasszal mennek orvoshoz? Nyugalom, nem evezünk az asztrológia ingoványos talajára, de arról mindenkinek érdemes tudnia, hogy mostantól nem mindegy, mikor hosszabbítják meg a jogsijuk érvényességi idejét.
A modern technika jóvoltából most bárki hozzájuthat a Yamaha egyik legújabb motorkerékpárjához, méghozzá ingyen. No persze nem az életnagyságú változatról van szó, de a végeredmény nem is valami elnagyolt makett, hanem egy teljesen élethű kétkerekű.
Sajnos egy magyar motorostól is búcsúznunk kellett a tegnapi, embert próbáló szakasz után. A rendkívüli terep az élmezőny állását is alaposan összekuszálta.
Aggódhatnak a Fordok és a Skodák gazdái, de a robogó- és motortulajdonosoknak sem árt felkészülni arra, hogy gépük a tolvajok kiemelt célpontjai közé tartozik.
A német Kingston Customs műhely „varázslói” alaposan kezelésbe vették a hangvillások kéthengeres masináját, és egy csodás dirt track motorkerékpárt készítettek belőle.
A növekedés vitathatatlan, így most már új célokra koncentrálhatnak a szakma képviselői. Fenntartható fejlődés, kismotor-regisztráció és az eddigieknél hatékonyabb képzés áll a középpontban.
Örömmel számolhatunk be róla, hogy az általunk is közzétett felhívás nyomán motorosok százai jelentkeztek az alapítványnál, és napok alatt összegyűjtötték az eszközök vásárlására a több mint félmillió forintot.
A magyar versenyzők újabb sikeres napot tudhatnak maguk mögött, miután teljesítették a San Miguel de Tucumánban végződő speciálszakaszt.
A kis skandináv gyártó a villanyos motorok királyának címére pályázik új konstrukciójával. Az ígért adatok alapján úgy tűnik, nem alaptalanul, hiszen a kategóriában szinte egyedülálló teljesítményt nyújt majd.
Lorenzo kerek perec kijelentette, miben jobb a négykerekű cirkusz, mint a MotoGP. Talán meglepő, de nem a technikai részleteket ecsetelte, hanem a rajongókat, pontosabban azok hiányát hozta fel legfőbb pozitívumként.
Sajnos a patinás olasz márka már hosszú ideje pénzügyi nehézségekkel küzd, így egy új szupersport-motorkerékpár kifejlesztése és piacra dobása - jelen pillanatban - meghaladná a kereteiket.
Az éves matrica nem egy évre szól és nem is december végén jár le - többek között ez is kiderült az NFM tájékoztatásából, mint ahogyan az is, hogy a hosszabb úthálózat ellenére a díjak idén sem változnak.
Noha hat különböző Scrambler készül a Ducatinál, a motorépítő-műhelyek révén számos további változat is elérhető, mint például a de Light café racere.
Hétfőn útra kelnek a legkitartóbb endurósok - közöttük a magyar versenyzőkkel -, hogy leküzdjék a kéthetes sivatagi rali embert próbáló kihívásait. Meglepetésre a szervezők egy új kategóriát is bevezettek, így a pilóták immáron öt osztályban küzdhetnek az elsőségért.
Idén is több ezer remek videót töltöttetek fel a SportMotorra, mi pedig összegyűjtöttük a tíz kedvencünket. Jöjjenek hát az elmúlt szezon legjobb klipjei!
A legendás pályához méltó, egyedülálló múzeummal gazdagodik a brit komplexum. A tervek szerint két év múlva nyitja meg kapuit a silverstone-i létesítmény, így tisztelegve a motorsport legnagyobb alakjai előtt.
Noha eddig is sikeresek voltak, az elmúlt hónapokban mégis továbbfejlesztették a bajorok kéthengeres nyolcszázasait - a módosítások főként a felszereltséget és az elektronikai arzenált érintették.