Ha egy körrel rövidebb a futam, minden másként alakult volna. Talán a világbajnokság is.
Szereted a gyors és erős gépeket, de ragaszkodsz a retró stílushoz? Akkor ezek a te motorjaid.
Benne van a pakliban, hogy vasárnap alkalmatlan lesz a helyszín a versenyzésre.
A BRFK készített riportot a közismert motorosoktatóval.
A jövőben az állam végzi majd ingyenesen, amiért eddig az ügyintézőnek fizettünk.
Csak úgy dagad az erőtől az új Multi, de nem ez a legvonzóbb tulajdonsága.
Szebb köntösbe csomagolták a már bizonyított technikát.
Betegen is pontszerző helyen ért célba az ifjú magyar pilóta.
Azt mondod, mit sem ér egy enduró nagy rugóút nélkül? Így gondolták a Yamahánál is.
Valószínűleg a hamarosan érkező BMW M XR-re reagáltak a szteroidkúrán átesett RS-sel.
Sem a helykínálatra, sem a terhelhetőségre nem lehet panasz a BMW-n.
Röviden úgy lehetne összegezni, hogy csak gyári alkatrészekkel történhet a teljesítménynövelés.
A cél a vezető és utasa kényelme, no meg a baleset-megelőzés.
Nagy előnye, hogy bármilyen terepen elboldogul, mégis legálisan használható közúton.
A legfontosabb teendők, hogy tavasszal is gombnyomásra induljon a motor.
Hátrányba kerülhetnek a könnyű pilóták, és a műszaki előírások is szigorúbbak lesznek 2024-től.
Ezúttal az easyRace csapatában láthatjuk a 22 éves magyar pilótát.
A Kawasaki Ninja 7 HEV lehet a hiányzó láncszem a hagyományos és az elektromos motorok között.