Új helyszínre költözik az idén immáron harmadik alkalommal zajló esemény: a fokozott érdeklődés miatt nagyobb, tágasabb környezetben bulizhatnak a motorosok.
Guy Martin és John McGuinness 2017-ben nemcsak superbike-jaikkal vágnak neki a TT-nek, hanem elektromos kétkerekűekkel is rajthoz állnak. Most azt is megmutatták, pontosan milyen motor dolgozik alattuk a Man-szigeten.
Megérkeztek az első hatszázas, távol-keleti gépek, a versenyzők 400 km/órával száguldottak, míg a tuningcégek olyan elképesztő fejlesztésekkel sokkolták pilótáikat, mint például a hidraulikus tárcsafék. 1967 igazi mérföldkő volt a motorozás történetében.
A napról-napra növekvő benzinfogyasztás és forgalom dacára tovább csökkent az Unióban a halálos közlekedési balesetek száma. Az öreg kontinens útjai messze a legbiztonságosabbak a világon, de a városokban még akad teendő, ezért azt javasolják, a tagállamok csökkentsék drasztikusan a sebességhatárokat.
Ha van kéznél 60 millió forintod, még megszerezheted a híres robogót. Közel ennyi ugyanis a legmagasabb összeg, amelyet a relikviáért jelen pillanatban kínálnak, és a licitnek még nincs vége.
A japán gyártó összefogott az Aviatorral, és együtt készítettek egy speciális kiadást a hamarosan érkező, félliteres cruiserből. A hetvenes évek ihlette különlegességet egy kisfilmben csodálhatjuk meg közelebbről.
Önvezető autók, okosmotorok és a mobilitás új lehetőségei - ezek szerepelnek a BMW filmjében, melyben azt mutatják meg, milyen forradalmi megoldások felbukkanása várható a következő néhány évtizedben.
Erőforrása kéthengeres, kétütemű, száz köbcentis, léghűtéses. A különleges műszaki adatok egy hazai gyártmányú, épített Simsonhoz tartoznak, melyet most működés közben is megcsodálhattok.
A korábbi tervezetet szinte változatlanul szavazta meg a Bundestag, így hamarosan fizetőssé válik a német úthálózat jelentős része. Szerencsére vannak kivételek, például a motorosok is mentességet élvezhetnek.
Meglepetésemberek a rajtrács és a mezőny élén, a Moto3 legjobb meccseit idéző csörték és elképesztő izgalmak - ezek jellemezték a GP idei nyitófutamát. Ennél jobb kezdésről nem is álmodhattunk volna.
Az ER-ből Ninja lett, a csupaszmotor combosabb erőforrást kapott, míg az egyre kapósabb Versys család új taggal bővült. Komoly változások zajlanak a Kawasaki háza táján.
Meglepetésre elmaradt a MotoGP idei első időmérője, mert az esőzések miatt egyszerűen nem volt biztonságos a katari pálya. A korábbi edzések alapján így Vinales indulhat az élről, Rossi messze lemaradt mögötte, Lorenzo pedig a legjobb tízbe sem jutott be.
Tavaly ősszel megcsodálhattuk a formáját, néhány hete kiderült a hazai ára, most pedig elárulták, pontosan hány lóerő is rejtőzik az R6 csinos idomzata mögött.
A német döntéshozók eddig szigorúak volt az abroncsokra vonatkozó előírások tekintetében, még a motorosokkal sem tettek kivételt, most azonban felmentést adtak a kétkeréken közlekedőknek.
Délelőtt nagyszabású sajtótájékoztatót tartott hazánk egyik legismertebb csapata, a 220 Volt H-Moto Team. A rendezvényen beszéltek az elmúlt évek eredményeiről és a jövőt érintő, igencsak komoly tervekről, melyek között a Superbike is szerepel.
Jóllehet, a szabályok egyértelműen fogalmaznak, mi a versenyzők dolga egyszerű kicsúszás vagy súlyosabb baleset után, de néha érdemes, sőt muszáj szembemenni az előírásokkal. Jody Barry elképesztő hőstette a Daytona 200-ról.
Régen hallottunk már hazánk Alpok-Adria-bajnokáról, pedig a háttérben komoly munka folyt az elmúlt hónapokban. Most ő mesél arról, hol és milyen motorral folytatja pályafutását.
Ütős kvartettel várja a motorosokat a Kawasaki csapata: az elmúlt télen megjelent újdonságok máris tesztelhetők náluk. Aki regisztrál, az elsők között próbálhatja ki az új Ninját és Versys-t.