Elsőre úgy tűnhet, csak két oldaldoboz került a népszerű, literes csupaszmotorra, pedig alaposan átalakították az MT-10-et, hogy egyszerre legyen tüzes, sportos és végtelenül kényelmes.
A bajor gyártó tavaly kiemelkedő évet zárt, külföldön és idehaza is értékesítési rekordot döntöttek. Immáron az idei esztendőre készülnek: új modellekkel és tesztmotorozási lehetőséggel várják az érdeklődőket.
A jelenleg éppen vállsérüléséből gyógyuló Marc Marquez ismét havas terepen motorozott, ám ezúttal nem az RC213V-t, hanem a rendhagyó megjelenésű X-ADV-t tette próbára.
A Formula-1-es csapatból motorgyártóvá avanzsált gárda az elmúlt években már sok-sok különlegességet piacra dobott. Jövőre érkezik legújabb gépük, melynek teljesítménye minden eddigi rendszámos kétkerekűén túltehet.
A közel húszfokos hőmérséklet is hozzájárult, hogy rendkívüli tömeg gyűlt össze a hagyományos Citadella-felvonuláson, ám a mostani összejövetel nem csak a sok résztvevő miatt volt különleges. Tigrisek, Super Mariók és Predatorok a nyeregben.
Megérkezett az amerikai legenda versenymotorjának magánvásárlók számára is elérhető kiadása. Gyönyörű egy gép, de brutális ára van, ráadásul rendszámot sem kaphat.
Kényelmes, sokoldalú és tulajdonképpen még szépnek is nevezhető, a Varadero mégis inkább legendás megbízhatósága révén lett világhírű. Az ezredforduló utáni crossover-őrület egyik úttörője ma is a piac keresett tagja, és egyetlen fájó pontját leszámítva tényleg remek gép.
Eddig is meg voltunk győződve arról, hogy ez egy igazán sokoldalú túragép, de Chris McNeil most olyat mutatott az S 1000 XR-rel, amit korábban senki más.
Az utóbbi évtizedek egyik leghidegebb tele áll mögöttünk, így nem meglepő, hogy sokan hosszú kihagyás után csak most, márciusban ülnek újra motorra. Sajnos ez a hosszú kényszerszünet a balesetek számában és kiváltó okaiban is tetten érhető.
A kis olasz manufaktúra a tavalyi Intermoton mutatta be a Kawasaki-erőforrásra épült, nemesfémmel bevont különlegességét. Most az is kiderült, mennyit kérnek a gyönyörű, limitált kiadású masináért.
A BMW Motorrad idén immáron hatodik alkalommal rendezi meg az RR Days motoros pályanapot. Az eseményre ezúttal május 10-11-én kerül sor a már megszokott, tradicionális helyszínen, Brnóban.
A jóval kisebb futófelületű abroncsok, illetve a felépítésből adódó különbségek miatt úgy tűnhet, autóval sokkal rövidebb idő és távolság alatt lehet megállni, mint motorral. A tesztek alaposan rácáfolnak erre.
A Harley tavaszi akciójában most minden eddiginél kedvezőbb áron kínálja a Street 750-et, míg a Sporikra és Dynákra voksoló motorosok éveken át ingyen szervizeltethetik gépeiket.
Már a tradicionális gyártók is az ultramodern elektromos hajtás felé kacsingatnak: a Harley-Davidson után most itt az Indian újdonsága, mely főként kimagasló hatótávjával próbál hódítani.
A tajvani csapat bebizonyította, hogy nincs szükség flexre és hegesztőgépre, hogy egy - pontosabban - két ütős gépet építsenek a népszerű kéthengeresből.
Rendhagyó időpontban és új társrendezvénnyel zajlott az idei motorkiállítás, ezért sokan attól tartottak, hogy a látogatók távol maradnak majd az eseménytől. Nagyobbat nem is tévedhettek volna - négy nap alatt harmincezren váltottak jegyet a Budapest Motor Fesztiválra, ahol tulajdonképpen nem is maguk a motorok jelentették a fő vonzerőt.
Egy tucatnyi szeretet - ezzel a névvel indította útjára a Hunyadi Rend a 12. Déva-motorostúrát, melyen gyűjtést is rendeztek, hogy a Böjte Csaba gyermekotthonaiban élő lurkókat segítsék.
Két nagyszerű szakember összefogott, hogy megépítsék a valaha volt egyik legkülönlegesebb egyedi BMW motorkerékpárt. Ki nem találnád, mi ihlette a futurisztikus járgányt.