A tavulliai fenegyerek a szemünk láttára lett kiskamaszból érett, felnőtt versenyző, egyben a MotoGP legkedveltebb alakja. A ma 38 éves ikon a jeles ünnepen sem lazít.
Igazi gyöngyszem bukkant fel a talján motorhirdetések között. A csupán néhány darabos mennyiségben készült, Ferrari-piros, 900-as Shifty az egyik legkülönlegesebb olasz kétkerekű.
A Man TT 23-szoros bajnoka igazi élő legenda, az utcai versenyzés egyik meghatározó alakja. A Honda most egy hangulatos kisfilmet készített róla, melyben a látványos felvételek visszajátszása mellett ő maga mesél az életéről és a motorozásról.
A sérült órák cseréje gyakran bontott forrásból is 80-100 ezer forintos tétel, így nem meglepő, hogy sokan az olcsóbb, utángyártott változatokra voksolnak. Ezekből ma már elképesztően széles a választék, ezért most egy átfogó piaci bemutatóval segítünk választani közülük.
Az elismert motorépítő-csapat legújabb projektjében egy léghűtéses R nineT-t vett kezelésbe. Úgy tűnik, ezúttal nem szeretnének kanyarodni - negyedmérföldre készülnek az új járgánnyal.
Behnaz Shafiei a társadalmi konvenciók és a legyőzhetetlennek tűnő akadályok dacára is belevágott élete kalandjába, és kitartása előtt még az ország sportminisztere is meghajlott. A 27 éves hölgy első iráni nőként vehetett részt hazája motorversenyén.
Előbb-utóbb minden fontosabb autóipari fejlesztés megjelenik a kétkerekűeken is, s nincs ez másként a vészfékezőrendszerekkel sem. A most beadott szabadalom alapján a Hondákon tűnhetnek fel először a nagyobb biztonságot garantáló megoldások.
A csapat Jakartában mutatta meg a nagyközönségnek a több ponton továbbfejlesztett RC213V-t. Bár a külső szinte változatlan maradt, kiderült, belül számos módosítást eszközöltek, sőt a két motor sem teljesen egyforma.
A MAMS és a palyamotorozas.hu idén négyféle lehetőséget kínál azoknak, akik a versenyzéssel kacérkodnak. A szükséges sportorvosi vizsgálatot holnap, azaz február 14-én tartják.
Úgy tűnik, a juttatásokat nem futamgyőzelmekben vagy az elhódított trófeák mennyiségében mérik. Ha így lenne, a tabella élén álló motoros aligha kereshetne közel másfélszer annyit, mint a jelenlegi világbajnok.
A következő napokban felpörögnek az események: mindkét gyorsasági szakág ászai bőrruhát öltenek, hogy felkészüljenek a jövő héten kezdődő idényre. Közben az is kiderült, hogy 2017-től még több motorsportot láthatunk magyar kommentárral a tévében.
Azt hitted, csak endurókból készült összkerékhajtású kivitel? A japán és a svéd mérnökök elszántságának hála akadtak utcai motorok, sőt egy működő, ezres superbike is! Most sorra vesszük a legérdekesebb ilyen prototípusokat és ma is kapható járműveket.
Nyilvánosságra kerültek a japán gyártó új, V4-es superbike-jának hivatalos tervrajzai, amelyekből kiderül, a 2018-as szezon nagy durranásának ígérkező gép hátsó légterelőket és egyszemélyes ülést kap.
Egy cél vezérelte a tervezőket az új robogócsalád kifejlesztésekor, mégpedig az, hogy a tulajdonosok minél hatékonyabban boldoguljanak a zsúfolt városokban. A japán cég mérnökei többféle megoldással is előrukkoltak az idei szezonra.
Az osztrákok komolyan gondolták az egész pályás letámadást, s ennek jegyében két izgalmas újdonsággal álltak elő, melyeket már élesben tesztelnek. Bővül a Duke és az Adventure família is.
Csak egy átlátszó hengerfej és egy nagysebességű kamera, no meg némi előkészület kellett hozzá, hogy elkészüljön az idei szezon egyik leglátványosabb kisfilmje. Most Te is megnézheted, mi zajlik a hengerben működés közben.
Jobban gyorsul és kevésbé vibrál a legendás típus legfrissebb változata, melyben a nemrég bemutatott Milwaukee-Eight erőforrás dolgozik.
A 8-10 fokos hőmérséklet és a napsütés sok motorost az utakra csalogatott az elmúlt hétvégén. Sajnos ezzel együtt a motorbalesetek „szezonja” is megkezdődött - három alkalommal riasztották a rendőröket és a mentőket ütközésekhez.