A próbára a bolíviai Uyuni sósivatagban kerül sor 2018-ban, ám addig még sok teendő vár a pilótára és csapatára. Ha valakinek ismerősen cseng a hely neve, az nem véletlen, hiszen az idei Dakaron ítéletidő tombolt arrafelé, ezért több szakaszt törölni, illetve módosítani kellett a szervezőknek.
Mint Al elmondta, a 3650 méteres tengerszint feletti magasságban elterülő síkság ideális helyszín a rekorddöntésre, ám a szállítás rengeteg problémát okoz, mivel egy bolíviai kiruccanás messze macerásabb, mint leugrani Bonneville-be egy-egy próbára.
Ezen túlmenően a CBR-t is alaposan átfésülték, így például - főként aerodinamikai szempontok miatt - közel húsz centivel lett hosszabb a motor, de szokatlan módon nem nyúltak a lengővillához, csak a váz módosításával érték el a kívánt eredményt.
Az ezres négyhengereshez kapcsolt hatalmas feltöltőt víz és jég keverékével feltöltött hűtőradiátor óvja, amire szükség is van, mert maximális teljesítmény már most meghaladja az ötszáz lóerőt. Hogy ez elég lesz-e a jelenlegi rekord megdöntéséhez és az 500 km/órás álomhatár eléréséhez, az kiderül jövő tavasszal, Al Lamb következő, bolíviai csúcsdöntésén.