Az eredendően olasz, de kínai kézbe került Benelli kínálatában több A2-es modell is található, közöttük a csupasz BN302, melynek idomos testvéreként érkezik most az új 302R. A motorkerékpárt a Benelli saját gyártmányú, kéthengeres, DOHC-erőforrása mozgatja, melyhez hatfokozatú tengelykapcsolót társítottak. A hajtómű 38 lóerőt ad le tízezres percenkénti fordulatszámon, maximális forgatónyomatéka pedig 27,4 Nm.

A vállalat sikeresen szólíthatja meg a fiatal vásárlóközönséget új termékével, hiszen a technikai adatok alapján egy jól sikerült csomagot raktak össze, ami méltó vetélytárs lehet az A2 osztályban

Előre 41 milliméteres átmérőjű, fordított teleszkópokat építettek be, hátul pedig központi rugóstag teljesít szolgálatot, állítható előfeszítéssel. A típus 14 literes üzemanyagtartályát - és a várható, négy liter környéki átlagfogyasztást - ismerve a hatótáv is tekintélyes lesz, így az ingázók, túrázók is bátran számolhatnak az új Benellivel.

Műszaki adatok: Benelli 302R

Motorkonstrukció: Folyadékhűtésű, soros, kéthengeres

Összlökettérfogat (cm3): 300

Hengerek/szelepek száma: 2/4

Furat x löket (mm): 65/45,2

Csúcsteljesítmény (kW/LE/min): 28/38/10000

Legnagyobb forgatónyomaték (Nm /min): 27,4/9000

Sebességváltó: hatfokozatú

Szekunder hajtás: lánc

Futómű és fékrendszer

Gumiméret elöl/hátul: 110/70 - ZR17 és 150/60 - ZR17

Fékrendszer elöl/hátul: 260 mm-es dupla tárcsa négydugattyús féknyereggel, ABS-szel/240 mm-es tárcsa egydugattyús féknyereggel, ABS-szel

Méretek

Tengelytáv (mm): 1410

Ülésmagasság (mm): 785

Üzemanyagtartály térfogata (l): 14

Tömeg (teletankolva, kg): 204

Elérhető színek: fehér/piros, ezüst/zöld és fekete/piros