Sajátos és nehezen legyőzhető csúcsot állított fel a magyar pilóta.
Tanulságos történet arról, hogy miként lesz a robogós szülők gyermeke maga is motoros.
Gyakorlatilag borítékolható, hogy idén nyáron újra Superbike-vb-t rendez Magyarország.
Csak a szerencsén múlt, hogy nem történt tragédia az újévi motorozáson.
Ezt tudja az elektromos robogó közel öt év és csaknem 50 000 kilométer után.
Nem tört meg a lendület, sőt 2008-ig kell visszalapozni, hogy ilyen sikeres szezont találjunk.
A megoldás előnyei ismertek, de hogyan lesz megbízható és könnyű a kétkerékhajtás?
Január végén eldől, melyik versenysorozatokban láthatjuk idén Kovács Bálintot.
Minél többet mész vele, annál biztosabbá válik: mindig is ilyen motort szerettél volna.
Az aksicserepontok elterjedése után sokkal egyszerűbb lesz elektromos motorral járni.
Ti mit gondoltok? Mi lett volna a helyes „válasz” ilyen esetben?
Miért mondjuk azt, hogy jobb e-matricát vásárolni?
Csak a lengővillából két kilót faragtak le, és nem maradt érintetlen az erőforrás sem.
Eddig is villámgyors volt, de mi változott a legerősebb csupasz Yamahán? Kipróbáltuk.
A rosszban is a jót keresni és megtalálni nem naivság, hanem kulcs a boldogsághoz.
Igazi nagyvállalattá nőtte ki magát az 1910-es években alapított családi vállalkozás.
Ebben a versenyben Morbidelli a sztár és Marquez a sereghajtó.
Közösen fejlesztenek a kínai céggel, de fontosnak tartják leszögezni, hogy nem európai piacra.