Főtengelytől a hengerfejig teljesen megújult a Honda legdurvább sportmotorja.
A kedvező árfolyam és az egyre olcsóbb nyersolaj is hozzájárult a komoly áreséshez.
Már értjük, mire célzott Martin azzal, hogy a „guminyomásszabály tönkreteszi a versenyt.”
Jobb helyet nem is választhattak volna, hogy megmutassák a könnyű és erős endurók előnyeit.
A spanyol világbajnok is csatlakozott a GP-mezőnyhöz, de egyelőre sereghajtó az edzéseken.
Kedvező árú, könnyű, de gyors robogóra van szüksége a városlakóknak, vélik a yamahások.
Az eddig is kiváló ár/érték arányú gépnél kevés jobb ajánlat akad a piacon.
Novemberben ismét a leendő diákokat várják a nyílt napra a MAMI oktatói, tanárai.
Számos adat és kép napvilágot látott, de a lényeg még mindig nem derült ki az új Ninjáról.
A vadonatúj 990-es modellcsalád első sarja a sportos és karcsú Duke.
Közel 100 km-es elméleti hatótávval érkezik a NIU első terepmotorja.
A DCT megjelenése óta nem született ilyen forradalmi ötlet: végleg elfelejtheted a kuplungkart.
Egy évvel az erőforrás leleplezése után megérkezett az új, 300-as erőgép.
Minden eddiginél több kiállító lesz jelen Milánóban.
Úgy tűnik, mindenki nakeddel és nagyrobogóval akar járni. Meg persze GS-sel.
A technika változatlan marad a beszédes nevű, Final Edition modellben.
Maga Ciabatti erősítette meg, hogy Marquez ingyen lép pályára a privát motorral.
A csúcsteljesítményt látva biztosak lehetünk benne, hogy Európába is eljut a modell.