Múlt héten részletesen bemutattuk, milyen szériaérett modellekkel rukkolt elő a Honda a milánói EICMA-n, azonban nemcsak sorozatgyártásra kész típusok, hanem koncepciók is felsorakoztak a standon, mint például a CB125M és a CB125X.
A régi jó dolgokból nem marad semmi? Íme, a gép, amelynek hajtóműve vagy hetven éven át mit sem változott, egészen eddig.
A hatalmas, már-már eltúlzott TFT-kijelzők után végre itt egy szemrevaló és forradalmi megoldás - a motorok között ez az első olyan műszeregység, amelyet a Google-támogatással fejlesztettek ki.
Strapabíró, kevlárerősítésű kábel, ergonomikus kialakítás és hatékony zajcsillapítás jellemzi a RiderBuds újdonságát, melyet kifejezetten a motorosok igényei szerint alakítottak ki.
A hideg, ködös idő ellenére több száz autós és motoros volt jelent a múlt hétvégén megnyílt, 35 hektáros komplexum hivatalos átadásán.
Fontos újítások előtt áll a Google Maps, ám ezek egyik hátulütője, hogy pár éven belül megszűnhet a népszerű Waze.
Az önvezető autókat fejlesztő Waymo első embere, John Krafcik személyesen mesélt a tanulságos ütközésről, ami tulajdonképpen elkerülhető lett volna, ha az ember jobban megbízik a gépben.
Korlátozott darabszámú, sok-sok látványos extrával megspékelt Bonneville modellekkel gazdagodik a Triumph kínálata.
A japán gyártó nem szerénykedett, standján több friss modellt felsorakoztatott Milánóban, melyek között akadtak nagy visszatérők, új reménységek és visszafogottan átfaragott klasszikusok is.
Rengeteg nagyszerű újdonságot láthattunk már az idei EICMA-n, s kétséget kizáróan a legérdekesebbek között van a noaleiek új, középméretű gyorsasági motorjának prototípusa.
A literes és hatötvenes modellek mellett a Honda megújította ötszázas seregét is, a népszerű kéthengeresek vagányabb külsővel és „nagyfiúsabb" technikai felszereltséggel kezdik meg a 2019-es szezont.
Vége a várakozásnak, egy év után megérkezett az osztrákok sportos nakedjének kalandor fivére, mely méltó a márka terepes hagyományaihoz.
A BMW-nél rendkívül optimisták a jövőt illetően, ami nem is csoda, hiszen Milánóban olyan nagyszerű újdonságokat állítottak csatasorba, mint az S 1000 RR, az F 850 GS Adventure, az R 1250 GS Adventure vagy épp az R 1250 R.
Elődjénél sportosabb és fürgébb a most bemutatott CBR650R, ráadásul a nagyobb teljesítményhez illő, Showa felfüggesztést kapott - igazán nem lehet okunk panaszra.
Tavaly mindössze egy prototípust láthatott a nagyközönség az új Yamaha Ténéré 700-ból, s most sem teljes az öröm, ugyanis itt a végleges modell, de utcán - és terepen - még jó ideig nem láthatjuk.
Ma délelőtt tartotta sajtótájékoztatóját a bajor gyártó Milánóban, ahol hat új modellről rántották le a leplet, egyebek mellett a megújult gyorsasági gépekről.
A japán gyártó nagyot robbantott a milánói motorkiállításon, bemutatta többek között a legújabb CBR1000RR-t és CBR1000RR SP-t, ami új elektronikai csomaggal és csodaszép fényezésekkel folytatja hódító útját.
A Panigale és a BMW S 1000 RR érkezése alaposan felrázta a gyorsasági motorok osztályát, így a noalei mérnökök sem pihentek, és piacra dobták az RSV4 eddigi legdurvább változatát.