Reneszánszát éli az Ural, az egykori szovjet sörgyárból indult márka napjainkban igencsak kapós a tengerentúlon. Olyannyira, hogy kissé túlárazott, 18-20 ezer dollárért kínált modelljeiket is viszik, mint a cukrot, így aztán fejlesztésekre is tudnak költeni. Meglepetésre legfrissebb újításuk nem az ódon felfüggesztést vagy a - módosítások dacára is - harmatos fékrendszert érintette, hanem a márka védjegyének számító, kéthengeres boxert.
Nemrég bemutatott prototípusuk a közkedvelt cT vázára épül, ám nem a jó öreg 750-es dohog benne, hanem a Zero Motorcyclestől vásárolt villanymotor. Persze nemcsak a csendes erőforrás, hanem a teljes hajtáslánc (motor, akksicsomag, elektronika és vezérlés) a kaliforniai cégtől érkezett, s a Zero-Ural hibrid jelenleg közúti tesztjeit teljesíti szerte az USA-ban.
Az Ural mérnökei úgy nyilatkoztak, ha a rendhagyó masina jól teljesít a próbákon, akkor jöhet a piackutatás, majd kedvező visszajelzés esetén két éven belül a boltokba kerülhet a hangtalan oldalkocsis fogat.