A bogácsi halastónál jött el az otthonról hozott ebéd ideje, de nem is esett volna jobban máshol, hiszen nem létezik előkelőbb étterem a természetnél. CBLaci képei és gondolatai a vadon karanténjából.
Most olyan motort vehetsz, amit esélytelen otthon, a garázsban összeállítani, mert csak úgy hemzseg a spéci versenyalkatrészektől. Ha jobban utánaszámolsz, nem is olyan drága ennyiért.
Balesetveszélyes helyzetet okozhat, mégis szabályos a kijelző nyomkodása, csakúgy, mint a vállal fülhöz szorított mobiltelefon. Ideje frissíteni a szabályokat, mert a technika beelőzte a KRESZ-t.
Olyan nagy volt a kereslet februárban, hogy már-már hiánycikk lett a nagymotor Dél-Európában. Története egyik legerősebb szezonja előtt állt a motorpiac, de úgy vélik, még most sincs minden veszve.
Valószínűleg az idei súlyos balesetek miatt döntött úgy az FIM, hogy csökkenti a terepralimotorok végsebességét. A sors fintora, hogy éppen a januárban elhunyt Goncalves lobbizott ezért.
Őszre csúszott volna a legendás futam rendezése, de a szervezők ismét módosították a versenynaptárt. Eközben alternatív megoldások is születtek, például a ma induló E-sport Grand Prix sorozat.
Olyan sok a szabálytalanul átalakított, rossz szóval „tuningolt” járgány az utakon, hogy már e-learning tananyagot kaptak róla a vizsgabiztosok. Népszerű tárgy az önjelölt Vin Dieselek lefülelése.
Az utolsó pillanatban rendezték meg az endurósok szezonnyitó összecsapását Dunaföldváron. Képes beszámolónk a nézők nélkül, de sok versenyzővel zajlott futamról.
Már most szervezik a munkaidőn kívüli, hétvégi vizsgákat a nyári szezonra, hogy behozzák a lemaradást. A jogsiszerzés mellett a pályaalkalmassági felmérőket is elhalasztják.
A kora nyárias meleg hatására egyre több motor van az utakon, és sajnos megszaporodott a balesetek száma is. Számos esethez riasztották már a rendőröket: motorosgázolás és önhibából fakadó kicsúszás is akadt.
Ezúttal kivételesen szabadkoznak a motorosmentők, mert kénytelenek hanyagolni a Facebook-oldalukat, ám ez nem véletlen. Annyi a munkájuk - és az önzetlen segítségük -, hogy nem érnek rá „szerepelni”.
Nyugdíjazzák a kissé elavult ECE 22-05 tesztrendszert, s a hírek szerint már idén elindulnak az új, életszerűbb töréspróbák. Ezentúl a sisakbeszélők, mikrofonok veszélyeit is vizsgálják.
Szünetelhet a hitelek törlesztése, és komoly pénzügyi segítséget kapnak a vendéglátók. Eközben a benzin ára ismét benéz háromszáz alá, a nyersolaj olcsóbb, mint bármikor az elmúlt 15 évben.
Nagyvonalú ajánlatokkal készül a nyári szezonra a Harley-Davidson hazai forgalmazója - egyedi finanszírozással és több százezres kedvezményekkel várja a márka szerelmeseit.
Lazítottak a hazai szabályokon, hogy a szokatlan helyzetben is bárki eljuthasson a munkahelyére, boltba vagy a gyógyszertárba. Nem kell aggódnod, ha márciusban lejár a műszakid.
Egy korosabb nagyrobogó árából kijön a gyakorlatilag bármilyen motorhoz használható „trike”, amivel szinte teljes biztonságban gyakorolhatsz, amíg nem megy lazán a holtpontos keró.
Noha csak egy hét múlva indulhat újra a termelés a bolognai üzemben, a V4-es Multistrada fejlesztése javában zajlik. Újra lencsevégre kapták a legerősebb olasz endurót.
Gazdaságilag nehezen indokolható a soros, négyhengeres motorok gyártása, de az tagadhatatlan, hogy hiányzott már ez a hátborzongató hang az utakról. Rea és Lowes kergette meg a ZX-25R-t.