Vajon miért mondja oly sok sofőr motorosgázolás után, hogy egyszerűen „nem látta” a szembejövőt? Nos, itt a napnál világosabb bizonyíték a gyakori kifogásra - tényleg nem láthatták a motort.
Lejárt a műszakid? Sebaj, kivételesen két lehetőséged is van, ha motoroznál, már ameddig a járvány tart. Persze ez csak a magánszemélyek járműveire igaz - a céges gépekre más szabályok vonatkoznak.
Olyannyira bevált a Hossack-rendszerű felfüggesztés a Gold Wingben, hogy újabb motorokban is beveti a Honda - a képek alapján 125-ösök és literes gépek is megkaphatják a technikát.
Érdemes pereskedni egy baleset után vagy jobb megegyezni? Erre a kérdésre keressük a választ friss, hazai eseteken keresztül. A gyakorlat azt mutatja, hogy ezúttal sem érdemes bíróságra járni.
Merre indulj és hol találod – akár országon belül – a legjobb utakat? A hazai RBiker alkalmazással és negyvenezer motoros ajánlásaival már most felkészülhetsz a nyári túrákra.
A robogónál könnyebb, a rollernél pedig gyorsabb és nagyobb hatótávú villanymopedet dobott piacra a Xiaomi. Elképesztő, hogy komolyabb extrák vannak rajta, mint egy nagymotoron, pedig fillérekbe kerül.
Ezúttal a szolnoki rendőrök szóltak, hogy ideje jobban figyelni a motorosokra. Ők is leszögezték, hogy az elsőbbségi, kanyarodási szabályok megszegése a leggyakoribb baleseti ok.
Ezpeleta néhány hete még karácsonyi futamokról beszélt, de mai interjújában már borúlátóbban fogalmazott. Szerinte hiába múlik el nyárra a vészhelyzet, ha nem törlik el az utazási korlátozásokat.
A közhelyes idézeteket leszámítva egészen jó lett a hazai készítésű motoros kisfilm, az Egy új út kezdete. Épített vasak, hangulatos képek és sok-sok motorozás öt percben.
Úgy saccolják, az itthon futó félmillió robogó felének nincs kötelező biztosítása. Márpedig zsebbe kell nyúlni, ha karamboloznak - majdnem 700 ezret fizetnek ki a biztosítók egy-egy robogós karambol után.
Nap mint nap hallhatjuk, hogy újabb motorgyárak kapcsolódnak be a járvány megfékezéséért vívott harcba. Így tett a Keeway is, hatalmas segélycsomaggal támogatva a hazai védekezést.
Olyan frappánsan zajlottak az elmúlt hetek online motorbemutatói, hogy a fontosabb gyártók máris jelezték: 2021-es leleplezéseik is a virtuális térben zajlanak majd, és nem az EICMA-n.
Távoktatás kétkeréken: tippek és hasznos gyakorlati tanácsok a mindenkit bűvöletbe ejtő egykerekezés megtanulásához. Az óraadó a kakucsi DRZ Kupán diadalmaskodó Szucsik Sándor, azaz Sanko.
Nemes egyszerűséggel a „valaha épített legerősebb BMW-boxerként” harangozták be az új R 18 cruisert. Ma végre lehullt a lepel, és sok fontos részlet kiderült a többféle kivitelben bemutatott óriásról.
Válság ide vagy oda, érkezik a 2021-es KTM 1290 Super Duke GT! Számos alkatrészt örököl a Super Duke R-től, így még sportosabb, egyszersmind könnyebb gépként folytatja pályafutását.
Március elsején életbe lépett a törvény, miszerint csak olyan elektromos rollerrel lehet közlekedni Németországban, mely saját, úgynevezett biztosítói rendszámmal rendelkezik. Jónak tűnik a megoldás.
Újabb „ajándékkal” kedveskedik a Dorna a motorosoknak. Most ingyenesen elérhetőek az utóbbi évek legizgalmasabb futamai a MotoGP.com-on, hogy könnyebben teljenek a verseny nélküli hetek.
A MotoGP rivaldafénye mellett talán háttérbe szorulnak a kevésbé népszerű vb-sorozatok, mint az MXGP, pedig itt is villámgyors - és a videó szerint - mindenki másnál keményebb srácok húzzák a gázt.