Lám, ilyen csodák épülnek kis hazánkban, mint ez a Makita-Honda hibrid, amiben egy sornégyes blokk muzsikál, nem is akárhogy! Motorokat megszégyenítő gyorsulás és hang négykeréken.
Nemrég jelentették be a nagynevű márka vezetői, hogy az autóiparban elért sikerek után szerencsét próbál a cég a motorpiacon is. Első körben tíz évnél fiatalabb sportmotorokhoz kínálnak jobb felfüggesztéseket.
Aki már nagyon motorozna, az könnyen talál legális módot a kilométerek gyűjtésére, és közben hasznosan töltheti az idejét. Így tettek a Soproni Motoros Túra Egyesület tagjai is.
Ki tudja, honnan támadt a remek ötlete az ászári motorosnak, hogy pont a rendőrőrs előtt kerózik egyet, majd záróvonalon, zebrákon át előzi meg az autókat. Mindenesetre a zsarukat is érdekelte a mutatvány.
A TVS-hez került a Norton, de még előtte a szemfüles Zonghsen kaparintotta meg a 650-es erőforrás jogait. Egyszerre két cég kínálatában tűnhetnek fel a részben brit, részben ázsiai gépek.
Fontos szerep juthat az utánpótlás-nevelésben a régi-új talján sportgépnek, mely elsősorban csekély tömegével és kedvező árával csábíthat vevőket a márkához. Romano Albesiano mesél a motorról.
Új sorozatot indított a Triumph, melyben legjobb mérnökeik mesélnek arról, miként tervezik és építik a motorokat vagy azok részegységeit. Első körben a világ legnagyobb erőforrásának titkait leplezik le.
Tavaly a KTM fennhatósága alá került a Gas Gas, ami egyben azt is jelentette, hogy a Husqvarnáéhoz hasonló jövő vár a spanyol cégre. A frigy első kézzelfogható jele a most bemutatott két szépség.
Maverick Vinales majdnem a Ducatihoz igazolt, mit sem törődve azzal, mi lesz a csapattal. Végül az átdolgozott Yamaha győzte meg, és Rossi személye is erős érv volt a maradás mellett.
Újabb quadosok buktak le a Duna-Ipoly Nemzeti Parkban, ezért a NP fenntartói nyílt levélben fordultak az ATV-sekhez, motorosokhoz és persze a terepjárósokhoz.
Éppen 16 éve zajlott a MotoGP történetének egyik meghatározó versenye, a 2004-es idénynyitó futam. Vale megmutatta, hogy a középmezőnybe tartozó motorral is lehet nyerni, ha ő ül rajta.
Újabb ikonikus márka cserélt gazdát az elmúlt napokban. Az évek óta pénzügyi gondokkal küzdő Norton vezetői feladták a harcot, és eladták a céget az indiai óriásnak.
A többszörös rekorder motoros ezúttal még nagyobb fába vágja a fejszéjét, és télen célozza meg az északi sarkkört. Nem akármilyen vasat épít a jó öreg R1-ből.
Igaz, hogy hosszas, időrabló felkészülés előzte meg a Honda Super Cub piacra dobását, de akkoriban talán a tervezők sem gondolták, a világ legnépszerűbb robogója lát napvilágot a gyárban.
Az operatív törzs tagja, Kiss Róbert rendőr alezredes segít eloszlatni a városi legendát, miszerint tilos motorozni a kijárási korlátozás alatt. Természetesen most is motorra ülhetsz, de nem mindegy, miért.
Rendre azt kritizálják az újdonságot bemutató cikkekben, hogy felesleges és bonyolult szerkezet az önbeálló kitámasztó. Pedig van egy komoly előnye, de kérdés, hogy megér-e ennyi felhajtást.
Ha nem is az eredeti tervek szerint, azaz egy motorkiállításon, de csak leleplezték az orosz Zillers motorépítő brigád legújabb gépét. Ha megtetszik valakinek, tudnak még gyártani pár darabot.
Szörnyű átélni egy motorlopást. Ennél talán csak az rosszabb, amikor értesítenek, hogy megvan a vas, de menthetetlen állapotban hagyták hátra. Ezúttal a helyi kereskedő nem hagyta annyiban a dolgot.