Az ifjabb Marquez úgy zárkózott fel a tegnapi futamon, mintha csak a bátyja ült volna a motoron. Szinte hihetetlen, de idén már hét különböző győztesünk van kilenc futam alatt.
Az idei szezon leginkább várt újdonsága volt a CBR1000RR-R, különösen a még élesebb SP változat. Levittük hát a Pannonia Ringre, hogy kiderüljön: miben és mennyit fejlődött az előddel szemben?
Vajon mennyivel többen motoroznának Magyarországon, ha minden géphez ingyen adnák a jogosítványt? Most kiderülhet – érdemes kihasználni az egyedülálló lehetőséget.
Érdekes eredmény született a MotoGP mai szabadedzésén, igaz, a hideg, barátságtalan idő miatt kár messzemenő következtetést levonni belőle. Fagyoskodhatnak az első futamok résztvevői.
Az ember, aki megértette, hogy fabatkát sem ér a drága és bonyolult felfüggesztés, ha nehéz vagy nem ideális súlyelosztású felnit fognak közre a teleszkópok. Elment közülünk a boxutcák egyik zsenije.
Nem az a legnagyobb szám, hogy erősebb és gyorsabb elődeinél, hanem az új extra, ami hatékonyan segíthet a baleset-megelőzésben. Beköszöntött a radarral felszerelt, önvezető motorok korszaka.
Rendkívül népszerű volt az idei program: több mint kétezren igényeltek állami segítséget autó- vagy motorvásárláshoz. Mutatjuk, hogy mire és meddig használható fel a támogatás.
Profi felfüggesztés, méregdrága kipufogórendszer, Rally-üzemmód és spéci versenyülés – ezek a 890 R Rally legfontosabb jellemzői, de az sem mellékes, hogy az erőforrást is átdolgozták leleplezés előtt.
Az idén nyílt seregélyesi pályán várja a motorosokat, érdeklődőket a H-Moto Team. Használd ki a szezon utolsó napos hétvégéit, töltsd motoron a vasárnapot!
Tavasszal még azt tippelgették az elemzők, hogy mekkora lesz idén a visszaesés a gazdasági válság, a karantén és a gyárleállások miatt. Ma már tudjuk a választ: semekkora, sőt nőtt a piac.
Ne változtass a bevált recepten! - állhatott a japán mérnökök emlékeztetőjén, ezért éppen csak átfésülték a népszerű, 1100-as Africa Twint. Éljen a trikolor, éljen a HRC!
Jarvis látogatása olyan, mintha Rossi vagy Marquez ugrana le Kakucsra, hogy mutassa az íveket. Személyes beszámoló a felejthetetlen terepezésről a brit nagyágyúval.
Elsősorban környezetvédelmi okai voltak a modellfrissítésnek, de ha már elkezdték, nem végeztek félmunkát a bajorok. Szebb, egyben jobb is lett a legkisebb GS.
Kevesebbet eszik a benzines benzines robogóknál, de a lámpánál simán legyorsulja a kocsikat. Ez a NIU újdonsága, mely a megszokottnál nagyobb átmérőjű felniken fut, és a hatótávjára sem lehet panasz.
Elég-e a 125-ös az Euroringre? Mit tegyek, ha belengetik a kéket? Miért nem tudok jobbra is ugyanúgy lelógni a motorról? Ti kérdeztetek, Kovács Bálint pedig - két verseny között - válaszolt nekünk.
Szebb lett a Honda középkategóriájú sportmotorja, de ez csak a kezdet. Ennél sokkal fontosabb, hogy átdolgozták az erőforrást, gazdagabb lett az alapfelszereltség és Showa telók simítják ki az úthibákat.
Ha a sofőrök motorra ülnek, azzal a többi közlekedő is nyer, hiszen csökken a torlódások hossza és tisztább, élhetőbb lesz a város. Nem véletlen, hogy az egyenruhások is ezt szorgalmazzák.
Egy négyszázas motorral alig száz nap alatt megtenni az északi sarkkörtől az Antarktiszig vezető utat? Deepak Kamath és cimborái szerint ez egyáltalán nem lehetetlen, és ezt be is bizonyították.