Az eredetileg Magyarországon szabadalmaztatott, légzsákos motorosruha hatékonyságát vizsgálták, mégpedig a legjellemzőbb ütközési formában. Tanulságos eredmények születtek.
Pillekönnyű, sorkettes sportmotor lesz az Aprilia újdonsága, mely rögtön kétféle teljesítménnyel kerül forgalomba. Jól értesült olasz lapok már tudni vélik, mennyibe kerül a karcsú, talján vas.
Nyugati példa alapján immáron a hazai utakon is feltűntek a motorosok biztonságát növelő felfestések. Ezúttal a Héreg és Tarján közötti trükkös kanyarokban bukkantak fel a különös, de módfelett hasznos jelek.
Bajnokesélyes versenyzők szenvedtek a mezőny végén, miközben újoncok és idejétmúlt, privát motorok mutattak fityiszt a gyári gépeknek. Meglepetések egész sora Brnóban.
Mivel a most bemutatott gépek többsége tavalyi fejlesztés, éppen csak finomították őket. Az S 1000 RR és S 1000 XR is hasznos extrákkal és új fényezésekkel igyekszik felhívni magára a figyelmet.
A sok-sok alaptalan pletyka és álhír után itt a hivatalos megerősítés: érkezik, sőt tulajdonképpen már el is készült a legendás CBR600RR legújabb kiadása. Így mozog pályán a Honda sornégyese.
Legutóbb éppen a badacsonyi parkolási rend miatt került elő a téma, hogy vezetőnek számít-e a motort toló személy. Kivételesen egyértelműen fogalmaz a KRESZ, sokan mégis megpróbálják félremagyarázni.
Az nem meglepő, hogy éppen Roland Sands építette át az R 18-at, de a végeredmény annál inkább. Új váz és idomzat, no meg egy típusidegen, masszív első villa uralja az összképet.
A Bosch fejlesztése azoknak is vonzóvá teheti a motorozást, akik a veszély miatt eddig idegenkedtek tőle. Jöhet csúszós út vagy váratlanul felbukkanó jármű – az MSC segít.
Továbbra is rendkívül magas a motorlopások és a lopott géppel elkövetett bűncselekmények száma Angliában, ezért új eszközt vetettek be a zsaruk. Nem valami finom módszer, de rém hatékony.
Elcsípték a 2021-es G 310 R-t és GS-t, és a képeket látva úgy fest, igencsak végleges változatokról van szó. Valószínűleg az Euro 5 norma a módosítások oka, de persze nem csak az erőforrás változik.
Még hogy villanymotorral nem lehet túrázni? Ewan McGregor és Charley Boorman 21 ezer kilométert tett meg a Harley-Davidson LiveWire-rel, és hamarosan megmutatják, milyen kalandokban volt részük.
Két kedvező árú pályanap is lesz a következő hetekben, ráadásul az elsőn kifejezetten a kezdőket várják. A résztvevők száma korlátozott, szóval nem árt időben lecsapni a szabad helyekre.
Meglepően sok közös vonást találunk a gyári versenygép és a bárki által megvehető Rally Replica között. Látszik, hogy a tavalyi fiaskó után rendesen rámentek a mérnökök a fejlesztésre.
A korábbi, jegyalapú beléptetőkapuk és a hasonló forgalomcsökkentő akciók után most új eszközt vetnek be a trentói döntéshozók. Szerintük ez növeli a biztonságot, holott pont az ellenkezője igaz.
Már-már közhelyes, hogy napjaink sportmotorjai rendszámos versenygépek, de Guintoli tegnap megmutatta, hogy ez tényleg így van. Közúti motorral az Endurance legjobbjai ellen Le Mans-ban.
Nemrég ünnepelte ötvenéves fennállását Mario Agrati vállalata, az olasz Fantic, mely főként stílusos terepmotorjaival arat sikereket. Immáron Budapesten is elérhetőek a látványos talján gépek.
Éppen egy évtizede jelent meg a Triumph sorhármas sikermodellje, a Tiger 800, mely idén már nagyobb, 900-as erőforrással folytatja pályafutását. Chrobák Jani fogta vallatóra a brit nagymacskát.