Se szeri, se száma a megtévesztően jól kinéző, de hamis alkatrészeknek. Olajok, gyertyák, láncok és megannyi kamu holmi kelleti magát, de jobb, ha nem engedsz a csábításnak.
Noha megjelenésre igencsak különböznek, sok tekintetben hasonlóak a Honda népszerű kalandmotorjai. Utánajártunk, milyen előnyei vannak gyakorlatban az új, 1100-as Africa Twinnek.
Méltatlanul kevés figyelem irányult az idei Enduro vb-re, pedig ezúttal szó szerint igaz volt, hogy az utolsó métereken dőlt el a bajnoki cím sorsa.
Talán a leggyakoribb ellenérv az e-motorokkal szemben, hogy alkalmatlanok hosszabb, több ezer kilométeres túrákra. Zhou, a kitartó világjáró most alaposan rácáfol az elméletre.
Akármilyen is volt az idei év, a legfontosabb értékek nem változtak: megbocsátás, türelem és szeretet. Egy nehéz szezontól búcsúzunk, és reménnyel telve tekintünk 2021-re.
Ádáz csata folyik a legkelendőbb motorkerékpár címéért Ausztriában. A nagyok között a BMW csatázik a KTM-mel, míg a nyolcadlitereseknél a Brixton okozhat meglepetést.
Rendhagyó utat választottak a bajor mérnökök az Euro 5 teljesítéséért vívott harcban. Új hengerfejjel, kisebb csúcsteljesítménnyel, de nyomatékosabb erőforrással folytatja pályafutását az R nineT.
Nagyobb erőforrás, combosabb teljesítmény, de kisebb tömeg és gazdagabb felszereltség – nagyjából így lehetne összefoglalni a legendás Honda SH300i utódjának erényeit.
Többféle módszerrel tesztelik a bukósisakokat, de egyik sem utánozhatja tökéletesen az életben előforduló ütközéseket. A most életbe lépő ECE 22.06 áll legközelebb a valósághoz.
Nehéz eldönteni, hogy melyik a vagányabb: a V12-es, 350-nel suhanó izomautó vagy a Lambo által ihletett, új Ducati. Közös modellel rukkolt elő a két olasz cég.
A középméretű, jellemzően kéthengeres nakedek elektromos megfelelője a NIU RQi, mely nemcsak hatótávjával, hanem parádés felszereltségével is kiemelkedik a mezőnyből.
Járványhelyzet ide vagy oda, 2021-ben is folytatódik a MAMI Kupa, május és október között három különböző helyszínen mérkőzhetnek meg egymással a motorosok.
Több „új” modellt is bemutatott a japán gyártó, de ezek tulajdonképpen a 2020-as gépek tisztább, Euro 5-ös változatai voltak. A Busára tartalékolnak vagy már 2022-re készülnek Hamamatsuban?
Ideje komolyan venni a kínai és indiai kihívókat, legalább is erre utal, hogy a nemrég még quados cégként ismert CFMoto is előrukkolt saját kalandmotorjával.
A H-Moto Team tehetsége idén megnyerte a Főnix Kupa SSP 300-as kategóriájának versenyét, és 2021-ben már a hatszázasok között bizonyítana.
Miért ülnénk enduróra, ha választhatunk helyette nyomatékosabb és fele olyan könnyű gépet? A közúti használatra is alkalmas SUR-RON korunk egyik legmenőbb játékszere.
Hamarosan megvásárolható a KTM legfrissebb párosa, a 690 Enduro R és 690 SMC R. Lenyűgöző tömeg/teljesítmény aránnyal érkezik az osztrák testvérpár.
Bár alig néhány hete leplezték le az első önvezető motorkerékpárokat, úgy tűnik, hamarosan az A1 kategóriában is megjelenik egy „okosmotor”, ami ráadásul légzsákot is kap.