Mindössze egy lóerővel, 110-ről 109-re csökkent a 2021-es R nineT csúcsteljesítménye, viszont a legnagyobb forgatónyomaték maradt 116 Nm hatezres fordulatszám mellett.

Megjelent az új BMW R nineT család

A továbbfejlesztett hengerfej és fojtószelep beépítésével sokkal rugalmasabbá vált a kéthengeres boxer, mivel a módosítás nyomán még egyenletesebb lett a benzin-levegő keverék áramlása és égése.

bmw-rninet-2021-bemutato-28360
Utolsó mohikán? Lassan kihalnak az ezresnél nagyobb, léghűtéses motorok, de a BMW makacsul tartja magát, és valódi teljesítményvesztés nélkül teljesíti az Euro 5 előírásait

Érezhetően, mérhetően combosabbá vált a kifejezetten fontos, négy- és hatezres fordulatszám közötti tartományban, miközben károsanyag-kibocsátás jelentősen csökkent, hogy teljesítse az Euro 5 előírásait. Persze nem csak az erőforrás vált jobbá, a fékrendszert is alaposan átfésülték, és 2021-től már alapáron kanyar-ABS-szel (ABS Pro), valamint DBC-vel (Dynamic Brake Control) kerül a szalonokba a modell.

bmw-rninet-2021-bemutato-28358
A kanyar-ABS is alapáras az új R nineT-ken

Emellett szintén alapáras a Rain és Road menetüzemmód, a továbbfejlesztett felfüggesztés, melyen szerszám nélkül módosítható a rugó-előfeszítés mértéke. Mindezt megfejeli a LED-fényszóró és -menetfény, valamint a '21-es változaton megtalálható USB csatlakozó.