Mindössze egy lóerővel, 110-ről 109-re csökkent a 2021-es R nineT csúcsteljesítménye, viszont a legnagyobb forgatónyomaték maradt 116 Nm hatezres fordulatszám mellett.
Megjelent az új BMW R nineT család
A továbbfejlesztett hengerfej és fojtószelep beépítésével sokkal rugalmasabbá vált a kéthengeres boxer, mivel a módosítás nyomán még egyenletesebb lett a benzin-levegő keverék áramlása és égése.
Érezhetően, mérhetően combosabbá vált a kifejezetten fontos, négy- és hatezres fordulatszám közötti tartományban, miközben károsanyag-kibocsátás jelentősen csökkent, hogy teljesítse az Euro 5 előírásait. Persze nem csak az erőforrás vált jobbá, a fékrendszert is alaposan átfésülték, és 2021-től már alapáron kanyar-ABS-szel (ABS Pro), valamint DBC-vel (Dynamic Brake Control) kerül a szalonokba a modell.
Emellett szintén alapáras a Rain és Road menetüzemmód, a továbbfejlesztett felfüggesztés, melyen szerszám nélkül módosítható a rugó-előfeszítés mértéke. Mindezt megfejeli a LED-fényszóró és -menetfény, valamint a '21-es változaton megtalálható USB csatlakozó.