Noha az Európai Parlament szigorítása miatt nehezebbé vált a motorakksik vásárlása, így is akadnak kiskapuk. Azok vannak előnyben, akiknek a bolt mellett műhelyük is működik.
A spanyol világbajnok bizakodik, de azt is elismeri, hogy soha nem hagyott még ki ilyen hosszú időt. Csak egy biztos, hogy az első versenyen még nem lesz tökéletes formában.
Csak kapkodjuk a fejünket a Chongqing GS ADV adatai láttán. A név- és formalopást, valamint a nevetségesen alacsony árat ne is feszegessük, de minek a 40 literes tank?
A környezetvédelmi előírások miatt nincs már régi Transalp, sem VFR800X, ideje hát színre lépni egy újdonsággal. Úgy tűnik, a Transalp 850 lesz a Honda idei nagy dobása.
Eddig is tudtuk a pálya méretét és ismertük a gyakorlatokat, mégis más élőben látni, hogy mi vár a vizsgázókra. Videón az új rutinpályák és kötelező manőverek.
Már öt éve forgalmazzák a Royal Enfield Himalayant, így ideje volt a modellfrissítésnek. Nőtt a teherbírás és immáron gyári navigáció segíti a kalandorokat.
Jobb és szebb lett a KTM 1290 Super Adventure R, mely sokkal inkább ralimotor, mintsem hagyományos túraenduró. A 990-eseket idéző színvilág már csak kedves ráadás.
Elhunyt a MotoGP egyik legtehetségesebb versenyzője, egyben csapatvezetője, Fausto Gresini. Megannyi remek eredmény és egy elképesztő rekord is fűződik a kétszeres világbajnokhoz.
Könnyebb, mint egy Spori és olyan gazdag felszereltségű, mint korábban egyik Harley sem. A szó valódi és átvitt értelmében is új utakra lép a Harley-Davidson.
Muszáj higgadtnak maradni, amikor 150-200-zal hasítotok a féktáv felé, és centikre vagytok egymástól – ilyenkor nincs helye a forrófejűségnek. Bálint története a bringától a világbajnokságig.
Átdolgozott forma, hatékonyabb fékrendszer, LED-világítás és még természetesebb üléshelyzet – nagyjából így jellemezhetnénk röviden az új MT-07-et, de ennél sokkal mélyrehatóbb volt a fejlesztés.
Noha csupán néhány éve ismert márkáról van szó, összetartó, népes közösség kapcsolódik a Brixtonokhoz. Most maguk a tulajdonosok mesélnek róla, miért a klasszikus gépeket választották társul.
A márciustól előírt vizsga azt szolgálja, hogy azok is magabiztosan közlekedjenek és ismerjék a szabályokat, akiknek nincs jogosítványuk. Heteken belül elkezdődnek az első tesztek.
Szemből is beméri a motorokat? Valóban több száz méterre „ellát?” Hatékony ellene a lézerdetektor vagy semmit nem ér? A leggyakoribb kérdések és a hivatalos válaszok egy helyen.
Hat nagy márka csatlakozott az együttműködéshez, hogy biztonságosabbá váljon a közúti motorozás. Cél, hogy a járművek még a veszélyhelyzet kialakulása előtt figyelmeztessék a vezetőt.
Sok volt a visszaélés, ezért átdolgozták a két legismertebb vizsgaállomás időpontfoglalási rendszerét. Ezentúl, ha valaki elgépeli az adatokat vagy direkt rosszat ír be, mehet vissza a sor végére.
Újabb érdekes felvételekkel bővülhet a zsaruk gyűjteménye, ugyanis ezentúl első-hátsó kamerákkal is felszerelik a Győr-Moson-Sopron megyei rendőrkapitányság motorjait.
Gyakorlatilag az RS 660 vázára és felfüggesztésére épül, s csak annyit változtattak az erőforráson, hogy a kezdők A2-es jogsival is terelgethessék a motort.