A vállalat egyik – virtuális – túrája Délkelet-Ázsiába, azon belül Malajziába vezet, hogy a követők megismerhessék Ikmalt, és az átépített Sunray 125-öt.
Kalandjaikról mesélnek Brixton-tulajdonosok
A 26 éves srác megfizethető, mégis stílusos motorkerékpárt keresett, így akadt rá az általa addig nem ismert Brixtonra. – Odavagyok a café racer stílusért, ráadásul nem áll tőlem távol a motorépítés, szóval nem is lehetett kérdés, mi lesz a vas sorsa... Amint átvettem a szalonban, nekiálltam az átalakításnak – meséli Ikmal.
Kezdetben kissé bizonytalan voltam, hogy mit szeretnék pontosan, hiszen az ízlésem folyamatosan formálódik, ráadásul több stílusirányzat is hatott rám az elmúlt években – ragozza tovább a lelkes motoros. – Szokás szerint a kisebb módosításokkal kezdtem – tette hozzá –, először az ülést faragtam át, majd következett a segédváz, amihez egy U-alakú hátsó részt készítettem, ahogy azt a régi brit motorokon láttam – foglalta össze. Nem maradt érintetlen a sárvédő sem, valamint másik kipufogót és hátsó lámpát szerelt fel a motorra, így alig lehet ráismerni a Sunray-re.
Újraélt fiatalság egy 125-ösön
Oscar 47 éves és két gyermek édesapja. Spanyolországban, azon belül is Asztúria környékén motorozik a legtöbbet, de nyolcadliteres Brixtonját nem csak közlekedési eszköznek tekinti, hanem olyan társnak, amivel új élményeket szerezhet, egyszersmind izgalmas kalandokat élhet át, s addig nem látott helyeket felfedezhet fel. S vajon miért a Brixton mellett tette le a garast? Úgy mesélte, fiatal korában is a rajongott a könnyű 125-ösökért, ezért nem lehetett kérdés, hogy most, ötvenhez közeledve szintén a 125-ösök között keresgélt, hogy újraélje fiatalságát. Hamar rájött, hogy meglehetősen szűkös a kínálat az A1-es klasszikusok géposztályában, inkább robogók és hagyományos, modern nakedek sorakoznak a piacon, így egyenes út vezetett a KSR Grouphoz, ahol többféle A1-es klasszikust is talált.
Oscar átszellemülten mesél élményeiről, amiket az új vassal szerzett. – A motorosok Mekkája Asztúria: gyönyörű utak futnak a tartomány minden szegletében. Sokszor magam is meglepődöm, milyen gyönyörű látnivalók akadnak errefelé, leírhatatlan az élmény, amikor a Kantábriai-hegység szerpentinjein felkapaszkodva a felhőtenger mögül előbukkan a felkelő nap sárga korongja. A Picos de Europa hegyvidéki tájai is lebilincselőek, nem beszélve a tengerről, melyben tavasztól őszig bármikor fürödhetek egyet útközben.
Szabadon, mintha repülnék...
Guille 23 éves, légiutas-kísérőként keresi kenyerét, viszont a járványhelyzet miatt jelenleg nem tud dolgozni, ezért hosszú ideje kényszerszabadságon van. Guille Spanyolországban, azon belül Malagában tölti mindennapjait, és amikor csak ideje engedi, a 125-ös Brixton Sunray-jel fedezi fel a környéket. Ha egy szóval kellene jellemeznie a motorozást, akkor a szenzációs szó jutna az eszébe – szögezte le –, és semmihez nem hasonlítható élménynek nevezte az önfeledt kalandozást.
Mint oly sok Brixton-vásárló, a fiatal spanyol is a stílust emeli ki, hiszen a Sunray klasszikusokat idéző formája első pillantásra elcsavarta a fejét. – Rengeteg gyártó modelljét megnéztem vettem az elmúlt években, ám nem tudok még egy olyan márkát kiemelni, ahol ilyen tökéletesen egyesítették a modern technikát és a stílustiszta, klasszikus külsőt – mesélte Guille. Malaga környékét már bejárta, ezért most új kalandok után néz: ha nem szól közbe semmi, keresztülvág Andalúzián. Persze nem szeretne túl nagy feneket keríteni a dolognak, csupán némi felszerelést és egy sátrat szíjaz a Sunray csomagtartójára, mert arra vágyik, hogy a szabad ég alatt ébredjen, és ne kelljen foglalásokhoz, időpontokhoz alkalmazkodnia.
Itthon is hódít az új márka
A KSR Moto Magyarország nagy reményekkel vágott bele a Brixtonok hazai forgalmazásába, és a visszajelzések, valamint az eladott motorok száma azt mutatja, hogy a márka megtalálta a célközönségét. A 22 esztendős Soós Norbi egyike azoknak, akik – a lépten-nyomon szembejövő, ezrével futó modellek helyett – a különleges Brixtonra voksoltak. A nagykőrösi fiatalember nemrég szerezte meg az A1-es jogsit, s mindössze néhány hónapja rója az utakat. Nagy hatással volt rá a Különben dühbe jövünk című Bud Spencer-filmben látott Moto Zodiaco Tuareg, nem véletlen hát, hogy arra emlékeztető járgányt keresett magának.
Ezért aztán kétség nem fért hozzá, hogy a Crossfire XS 125-ös lesz az ő társa. Tegyük hozzá, a tanulóköröket is egy hasonló gép, egy Honda Monkey nyergében tette meg, ráadásul gyerekkora óta rajong a terepmotorokért, a Crossfire pedig pont olyan vagány motor, amilyenre ő vágyott. Egyelőre csak az ismerkedési fázisnál tart a „kapcsolatuk”, de amint kisüt a nap, jöhetnek a szerpentinek és a földutak – hamarosan indul közös szezonjuk.