750-es lesz, de nem úgy, ahogy elsőre sejtenénk.
Lassan száz éve működik a Malaguti vállalat, mely a közeljövőben új motorokkal rukkol elő.
Főleg a nagyobb, egy- és kéthengeres motorok nyírhatják ki a drága telefonokat.
A kedvező ár dacára most több extra felszerelést is ingyen adnak a formás crossoverhez.
Jót tett neki az YZF-R-technika: fürgébb, mint valaha, és autópályán sem fogy ki a szuszból.
Egykor a fennmaradása is kétséges volt, de most újra fejlődik a legendás Royal Enfield.
Érdekes motorral rukkolt el a gyár a márka születésének 100. évfordulójára.
Tízezer kilométer aszfalton és terepen a Malaguti szupermotójával.
15 éven belül eltűnhetnek az új, benzines járművek az utakról, de úgy tűnik, lesznek kivételek.
Reszkethet Quartararo és Marquez: egy-két év, és új kihívóval kell megmérkőzni a bajnokoknak.
Ingyenes pályamotorozás, terepezés és szlalomverseny a Hungaroringen.
Gyorstöltés és gigászi telepek helyett cserélhető akksik jelenthetik a megoldást.
Pont olyan nehéz, mint az ezres, viszont gyengébb annál. Ennek dacára sikeres lehet Európában.
Hivatalosan NT1100A és D lesz az új modellek neve, derült ki a szabadalmi bejegyzésből.
Ezentúl „bonyolultabb” lesz a gyorshajtás: maga a jármű akadályozza meg, hogy szabálytalankodj.
Nem a pályán dőlt el a győzelem sorsa a hétvégi nagydíjon.
Még csak szeptembert írunk, de máris öt nagy horderejű változás történt idén.