Espargaro – a trófea mellett – megkaphatná a legkitartóbb pilóta címet is.
Nem csak úgy néz ki, mint egy ralimotor – a World Raid tényleg terepre született.
Hosszú évek óta nem volt példa erre: már nem a túraendurók uralják a hazai motorpiacot.
Immáron harmadszor szervezi meg az ADVES.moto a pályázással egybekötött tesztnapot.
A sérülés már a múlté, ismét nagy pályán edz Bálint és hamarosan elutazik a vb-futamra.
Most először az összes kategóriában díjazták a Honda újdonságait.
Hasmagasságban lenyomja a legdurvább endurókat, és feleolyan könnyű, mint egy robogó.
Jön az R és M 1300 GS, valamint a beszédes nevű R 1400 GS is.
A spanyol világbajnok biztosan kihagyja Argentínát, és egyelőre kérdéses, mikor térhet vissza.
Ez is Revolution modell lesz, de kérdés, hogy mekkora V2-es dohog majd az új vázban.
Tengernyi bukó között szemezgethettek, mi pedig segítünk, hogy garantáltan jól döntsetek.
Ez nem modellfrissítés, hanem egy teljesen új konstrukció. Jön az új Duke.
Közeli rokona az alap GS-nek, mégis merőben más élményt nyújt – kipróbáltuk.
Egy budapesti fiatalember több mint 10 ezer kilométeres túrára vállalkozott a 125-ös Motronnal.
Maga a suli műszaki igazgatója meséli el az intézmény több évtizedes történetét.
Nincs A-s jogsid, de jó lenne egy gép, amivel nem gyorsulnak le az autók? Itt a megoldás.
Megkönnyíti az irányítást és segít megtartani a motort necces helyzetekben.
Az KTM mérnökeit is meggyőzte a német tervezésű és gyártású sportabroncs.