Bő három évvel a Crossfire 500 és 500 X bemutatása után megjelent a modell harmadik, eddigi leglátványosabb átirata, az 500 XC. Miként a neve is mutatja, ezt elsősorban azoknak ajánlják, akik szívesen maguk mögött hagyják a műutat egy kis terepezés kedvéért, de elvárják, hogy aszfalton is elemében legyen a motor.
Most Te is üléspróbát vehetsz az új Brixton Crossfire 500 XC-n
A legfontosabb különbség az alapmodell és a 2022-es XC között, hogy utóbbi szélesebb kormányt kapott, fűzöttküllős felnijein terepmintás abroncsok feszülnek, ülése pedig keskeny és lapos, hogy ne zavarja a vezetőt előre-hátra helyezkedés közben.
Az első sárvédőt magasabbra szerelték fel, hogy ne szorulhasson meg az abroncs a betömődött sártól, emellett apró légterelővel dobták fel a motort, míg a hagyományos mintázatú gumikat Pirelli Scorpion Rally STR-re cserélték.
Maga a technika alapvetően egyébként alapvetően ugyanaz, hiszen a korábbi Crossfire-ekben is bevált, soros, kéthengeres, folyadékhűtésű erőforrás dolgozik a motorban, a 48 lovas csúcsteljesítmény sem változott, hiszen így még éppen vezethetik a legalább 18 éves, A2-es jogsit szerzett fiatalok. Érdekesség, hogy bár a Brixtonok kedvező árukról híresek, a vevőknek nem kell fizetnie olyan „extrákért” sem, mint a LED-világítás, a rozsdamentes acélból készült haspáncél és a feketére fényezett bukócső.
Az első Crossfire 500 XC máris megérkezett Magyarországra, így ha megtetszett a gép, bármikor üléspróbát vehetsz rajta a hazai forgalmazónál.