Ha jártál mostanában a Mátrában, láthattad az új aszfaltot a gyöngyösi és az egri szakaszokon.
Az utolsó napon is alaposan megizzasztották a versenyzőket az Albániában zajló viadalon.
Sejthető volt, hogy nem az NC-blokkot kapják az újdonságok, de ez akkor is meglepetés.
Azért olyan népszerű a TMAX, mert valóban egyesíti a különböző motorok legjobb tulajdonságait.
Sokat előzve végül 14. lett Máté a francia pályán.
Gyönyörű, erősebb szinte bármelyik ezresnél, de meg is kérik az árát.
Új fényezéseket kapnak a formatervezői díjat nyert motorok és robogók.
A rollerek többségéhez szükség lesz jogsira, leszámítva a gyengébb, lassabb modelleket.
Lám, olyan karcsúak a mai ezresek, hogy simán felöltöztethetőek a 250-es ruhájába!
Teljesítménymérő paddal buktatták le a 125-ös és 180-as „segédmotorokat.”
Az ezresnél kisebb nakedek árszintjén kínálják az új, erőtől duzzadó retrómotort.
Nem jön a 750-es Africa Twin, de a Transalp igen, és utóbbit már le is fényképezték.
Tegnap megerősítette a gyártó, hogy tavasztól megvásárolható lesz az ötezer eurós sportgép.
Mit szólnál, ha a garázsodban állna Toprak Razgatlioglu edzőmotorja?
Az e-motorok használata és előállítása is környezetkímélő, derült ki a svéd kutatásból.
Napvilágot láttak a 2023-as fesztivál részletei.
Hasznos tanácsok, hogy oldalszélben és változó körülmények között is magabiztosan motorozz.
Nem sokkal az újraindulást követően szintet lép a gyár és betör az A2-es robogók piacára is.