Nemrég írtunk róla, hogy idén két érdekes modellel is előrukkol a Honda. Az egyik a régóta várt, visszatérő Hornet, mely elődjével ellentétben nem soros, négyhengeres lesz, hanem egy 750-es, sorkettes mozgatja majd a karcsú motort.
Vadonatúj erőforrást kap a Hornet és a Transalp
Noha a Honda tanulmánynak, prototípusnak nevezi, várhatóan a szériaérett motorban is a nemrég napvilágot látott, 755 köbcentis hajtómű duruzsol majd. Bár még messze a leleplezés, azt már most elárulták a hondások, hogy 92 lóerős csúcsteljesítményt és 75 Nm-t sajtoltak ki az – Africa Twinhez hasonlóan – Unicam vezérlésű motorból. Így tehát alaptalanok voltak a pletykák, melyek szerint az NC-ből ismert, 58 lovas kéthengeres dolgozik majd a 2022 végén megjelenő típusokban.
A tervezők azt is kiemelték, hogy nem a lehető legnagyobb teljesítmény, hanem a magas használati érték volt céljuk, ezért a sorkettes kimondottan nyomatékos lesz az alsó és középső fordulatszám-tartományban is. A vadonatúj erőforrással felszerelt Hornetet várhatóan idén ősszel leplezik le, csakúgy, mint a márka másik 750-esét, a visszatérő Transalpot.
Utóbbiról a kémfotók alapján elmondható, hogy stílusában az Africa Twint idézi, csak még karcsúbb, könnyebb, és természetesen ugyanúgy 21 colos, aranyszínű, fűzöttküllős felniken fut, mint házon belüli ellenfele.