Korábban már bemutattuk, sőt teszteltük a CFMoto legérdekesebb gépeit, közöttük a 650-es kalandmotort is, és úgy tűnik, hamarosan újabb remek motorral bővül a gyártó – féltucat típusból álló – kínálata. Az újdonság nem más, mint a 450SR, mely tulajdonképpen a KTM félliteres modellcsaládjának előfutára, ráadásul szokatlanul sportos köntösben.

Európában is kapható lesz a CFMoto 450SR

Az már korábban kiderült, hogy 450 köbcentis, 50 lóerős teljesítményű és 39 Nm-es forgatónyomatékú erőforrást kapott az SR, melyről azt állítják a tervezők, hogy mindössze 5-6 másodperc alatt katapultálja 100 km/órás sebességre a motort. Megállni sem lesz nehéz, hála a hatásos fékrendszernek, amely 320 milliméteres átmérőjű tárcsára, valamint négydugattyús, radiálisan rögzített Brembo nyeregre épül. A műszeregység természetesen színes TFT, miként azt a géposztályban megszokhattuk.

Az viszont csak tegnap látott napvilágot, hogy az SR ötcolos képátlójú TFT-je egyben navigációként is szolgál majd, így a márkától megszokott, gazdag alapfelszereltségű gép lesz az új 450-es. Megtudhattuk azt is, hogy a sorkettes erőforrás – a Honda motorjaihoz hasonlóan – 270 fokos főtengelyelékelésű lesz, így viselkedésre, hangra inkább a V2-esekhez hasonlít majd.

cfmoto-450-sr-ar-es-europai-forgalmazas
Így fest a CFMoto 450SR végleges, megvásárolható változata

A bejelentés egyik legfontosabb eleme, hogy – a Brembo fékrendszer és a minőségi beszállítók dacára – kedvező árú modell a 450SR, legalábbis erre utal, hogy Ázsiában 4600 eurónak megfelelő összeget kérnek érte, azaz átszámítva mindössze 1,8-1,9 millió forintba kerül.