Különleges motor, de ennél is fontosabb, hogy „társalog” a többi járművel.
Hatékonyabb idomzattal, plexivel és hasznos extrákkal érkezik az új Kalandor.
Több tízmillió forint gyűlt össze, hogy a motorosok folytathassák munkájukat.
Meglepetésgyőzelem és drámák egész sora az idei Bol d'Oron.
A számok alapján csak egy átlagos 125-ös, de Lajos bebizonyította, hogy bármire képes a motor.
Azt mondta, veszélyes lenne megállni, ezért kilométereken át tolta maga előtt a motort.
A H-Moto Team versenyzője már a Paul Ricard versenypályán készül a hétvégi 24 órásra.
Cél a teljes karbonsemlegesség, ezért egyre több e-Hondát láthatunk a közeljövőben.
Harmadával csökkentik a megengedett legnagyobb sebességet, hogy mérsékeljék a zajterhelést.
Ismét látogatható, sőt az eredetinél is szebb, gazdagabb Európa legkülönlegesebb motormúzeuma.
A 480-as benzin fokozta a vásárlási kedvet, de mi lesz október után?
Végre egy motor, amit a mérnökök és nem a pénzügyesek terveztek!
Nem véletlen, hogy éppen a kelet felé vezető pályán történt ilyen sok karambol.
Ha jártál mostanában a Mátrában, láthattad az új aszfaltot a gyöngyösi és az egri szakaszokon.
Az utolsó napon is alaposan megizzasztották a versenyzőket az Albániában zajló viadalon.
Sejthető volt, hogy nem az NC-blokkot kapják az újdonságok, de ez akkor is meglepetés.
Azért olyan népszerű a TMAX, mert valóban egyesíti a különböző motorok legjobb tulajdonságait.
Sokat előzve végül 14. lett Máté a francia pályán.