Biztos sokféle bukósisak tesztet olvastatok már eddig, mi egy kicsit másképp szerettük volna megközelítani a dolgot.
Közeledik a motoros szezon, ezért nem árt tisztában lenni pár fontos szabállyal, ha külföldi túrára indul az ember.
Az első tesztnapon Telefonica Movistar Honda színeiben induló Edwards bizonyult a leggyorsabbnak.
A valenciai és jerezi Aprilia tesztsorozat után, Fonsi Nieto szakított egy kis időt a szórakozásra is.
A Yamaha-szalonban az R1-es mellett felfigyeltünk az új Fazer naked változatára, ami véleményünk szerint, legalábbis ami a kinézetét illeti, brutálra sikeredett, leszámítva az ótvar kilóméterórát.
Itt vannak kis hazánkban a 2004-es újdonságok, közülük is a Honda FireBlade-et és a Yamaha R1-est néztük meg közelebbről.
A FIM véglegesítette a 2004-es esztendőben rajthoz álló csapatok és pilóták névsorát.
San Marino a tavalyi 250-es világbajnok eredményeinek elismeréseként bélyeget jelentetett meg, tisztelegve ezzel Manuel Poggiali előtt.
Igazi fanatikusok nem engedhetik meg maguknak, hogy hiányozzon asztalukról ez a 2.8 GHz-es `gonolkodó tank`.
Talmácsi Gábor élménybeszámolót tartott rajongóinak a nemrég megnyílt Talmácsi Racing&Café-ban valenciai tesztjéről.
A kawasaki néhány változtatást eszközölt a ZX-12R-en.
Mindkét gyártó hivatalosan bemutatta a 2004-es MotoGP-n induló motorját, bár konkrét technikai paramétereket csak a Honda tett közzé.
Az Aprilia GP mérnökei az RS Cube-ra rettentő kegyetlen kiröffentőt terveztek.
Az Aprilia nemrég mutatta be három új modelljét, az RSV 1000-es, RS 250-es és RS 125-ös, �Pista� névre keresztelt változatát.
A Suzuki bemutatta a 2004-es gyorsasági motoros világbajnokság GP kategóriájában induló szörnyetegét.
Véglegesítették a SuperBike és SuperSport világbajnokságon induló versenyzők illetve csapatok névsorát.
John Hopkins mindkét bokáján megsérült egy SuperCross edzésen.
Hétvégén ellátogattunk a bécsi motorkiállításra, ahol eszméletlen Custom bringákat láthattunk, valamint megcsodálhattuk a 2004-es modelleket. Tekintsd meg képes összefoglalónkat.