Tetsuya Mizoguchi idei szezonban aratott negyedik győzelmével tovább növelte előnyét az Össz-Japán MX Bajnokságban. A 10 futamból álló sorozat 5. versenye július 6.-án került megrendezésre.
A kétnapos brno-i MotoGP teszt során Max Biaggi bizonyult a leggyorsabbnak a Hondával versenyző pilóták közül. Biaggi ismét jó formában volt és a brno-i pályra fejelesztett Michelin papucsoknak köszönhetően 1:58,8-as idejével megjavította tavalyi pole pozíciót érő időeredményét. Köridők: Biaggi 1:58.8 Rossi 1:59.64 Gibvernau 1:59.64 Hayden 2:00.03
A Buell az XB12S és az XB12R motorokkal újít 2004-re. Mint a nevéből is látszik a fő különbség az 1203 köbcentis blokk, ami 103 LE-vel párosul, illetve ahogy a képeken is megnézhetitek, a hiper fényezés, ami még vagányabbá varázsolja a gépet. infó
A Cseh nagydíjon Max Biaggi elvileg már egy fullos gyári Honda RCV 211-en fog csapatni, amivel valószínüleg jobban meg tudja szorongatni Rossi nyakát, bár lehet azt amúgy is megszorítaná ;)
Nemrég volt olyan szerencsénk, hogy kipróbálhattuk Rossifumi motorját, - akarom mondani - annak kistesóját, a Honda CBR 600 RR-t. A Honda mérnökei, nem bízták a véletlenre a dolgot, és minden csili-vili cuccal felszerelték a motort, hogy az minél szexibb és kelendőbb legyen. Mi megpróbáltunk utána járni annak, hogy tényleg olyan jó-e a kis Honda, mint ahogyan kinéz.
A tököli reptér, melyen dragbike futamokat, gyorsulási versenyeket követhettünk figyelemmel eladó, eladósorba került és nem is kell hozzá sok zseton.
A tököli reptér, melyen dragbike futamokat, gyorsulási versenyeket követhettünk figyelemmel, eladósorba került és nem is kell hozzá sok zseton.
A versenybíróség 10 másodperces büntivel súlytotta Rossi papát, amiért sárga zászló alatt előzött, így `nagy haverjának`, Biagginak adta át a győzelemért járó serleget és leszorult a dobogó legkisebb fokára.
2004-től olyan szabályok bevezetését tervezi a FGSPORT és a FIM, aminek a gyártók nem hogy nem örülnek, de elég tetemes anyagi káruk is származik belőle. A konzekvenziát levonva, arra az elhatározásra jutottak a vállalatok, melyek az MSMA tagjai, hogy felülvizsgálva a pozicióikat, nem szállnak be a SuperBike Világbajnokságba.
Az MV Agusta Brutale S elérkezett a gyártási fázisba, úgyhogy nemsokára az utcán láthatjuk ezt a király naked masinát. Az S az `olcsóbbik` változata az eredeti `limited` verziónak. Itt találtok több infót meg képet a gépről.
A vietnami Hanoiban túl sok motoros baleset történt, ezért bevezették, hogy 1 embernek csak 1 motorja lehet :D Nem csoda, hiszen a 80 milliós lakosságra 10 millió moci jut. Gondolom a kereskedők hőbörögnek nagygázzal...
A hétvégén ismét ellátogattunk a kiskunlaházai betoncsíkhoz, ahol az Arai Hungária Kupa soronkövetkező futamát rendez-ték. Bár mintha a múltkor izgalmasabb versenyeket láthattunk volna, azért most is volt látnivaló bőven a lepukkant szovjet hangárok társaságában.
Szabó Attila megszerezte első pontját a BMW boxer kupán, ahol 15-ként intették le a Team Wallis Motor Hungary versenyzőjét.
Mielőtt elhoztuk volna a "nagy vasat" a Hondától, eltűnődtem kicsit, hogy mi is vár ránk. Azt gondoltam, hogy a CB 1300 egy a mi sportmotorokhoz szokott seggünknek túl nehéz őslelet...
Az úgy kezdődött, hogy szerda este csörgött a telefonom. Kedvenc Streetfighterem hívott, hogy mit csinálok csütörtök és vasárnap között, mert van hely a kisbuszban, szállás lezsí-rozva és garantált néhány kellemes nap őrült motorosokkal a világ minden részéről. Kicsit kérettem magam � nő vagyok ugyebár � de naná, hogy IGENt mondtam!
A francia Bien Chambon nyerte a június 29-i futamot Belgiumban, 630-as KTM-jével. A siker kulcsa az első sorból való indulás, majd a `minél hamarabb vezetni` taktika volt, mivel a pálya vonala, nehézkessé tette az előzéseket.
Szakadó esőben vágtak neki a pilóták a rengeteg kanyarral tűzdelt asseni pályának, amit nagy izgalommal vártunk, ugyanis Talma végre villanthatott volna, mint pl. a tavalyi esős versenyeken. Sajna nem így történt aminek ki tudja mi az oka, de ne legyünk elégedetlenek, a 9. helyhez is gratulálunk. Eredmények.
A Honda elrukkolt egy naked bike-al, ami az SP-2 alapjaira épül, és várhatóan 2005-ben fogják bemutatni. A blokk és a váz a supebike mocitól származik, az üléspozició viszont jóval kényelmesebb annál.