Bitter Sándor remekelt az endurance vb első kínai futamán, gondjai azonban akadtak bőven mind a motorral, mind pedig a csapattal.
Csuhajban folyamatos motorgondokkal küzdött, az állandó szerelések miatt a 8. hely helyett csak a 19. helyet tudta megszerezni. Bittert ennek ellenére mégis igazi sztárként kezelték Kínában, ugyanis olyanokat borított motorján és úgy csúsztatta a gépet, hogy a vb egész mezőnye valamint a kínai média úgy kezelte Bittit, mintha nyert volna. A helyi újságok tele voltak Bitter képeivel, a vb legerősebb csapatai pedig rengeteg ajánlatot tettek a magyar pilótának a futam alatt és után.
"Az Innodrom Team háza táján valami nagyon nincs rendben. Az egyik csapattársam, a német Frank Spenner például a legnagyobb megrökönyödésemre pár nappal a Kínai GP előtt elhagyta az alakulatot, mondván elege lett a csapat rossz munkájából és elfogadhatatlan hozzáállásából. Spenner elhatározását előbb nem értettem, de aztán teljesen igazat adtam neki. A hosszú hónapok óta ígérgetett szuperbike motor ugyan megérkezett Csuhajba, de a motor félelmetesen gyenge, hiszen legalább 40 lóerővel erőtlenebb a kelleténél. A csapat alkatrészellátása is pocsék, hiszen egyszerűen nincsenek meg azok az alapvető alkatrészek, amelyek egy vb-színtű versenyzéshez kellenek. Pontosan ezért kellett fékhiba miatt 9-szer kiállni és 30 percet elvesztegetni a hatórás verseny alatt. A szerelők munkája is hagy kivetnivalót maga után, hiszen a 8 szerelőből igazán csak hárman végzik tökéletesen a munkájukat. A csapaton belül azért is rosszul érzem magam, mert csak elméletben vagyok én az első számú pilóta. A gyakorlatban ugyanis minden Niggi Schmassmann körül forog, hiszen például az ő motorbeállításai számítanak elsősorban." - panaszkodott Bitter Sándor, aki az előbb felsorolt hatalmas gondok ellenére egyelőre mégsem szakít az Innodrom Teammel.
"Ugyan már elhagyta a számat a szakítás szó, de hosszas gondolkodás és tárgyalás után mégis adtam egy utolsó utáni esélyt az Innodrom Teamnek. Ennek több oka van. Nem tartom etikusnak, ha valaki szezon közben hagyja el a csapatát. Az endurance vb-ben nem szokás az idény közbeni csapatváltás. Még meg akarom mutatni, hogy a nehézségek dacára is képes vagyok a jó teljesítményre, ami egyben az ázsiómat is növeli a vb-n belül. Ennek ellenére az Innodrom Teamnek mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy megtartson. Hiszen ultimátumot adtam a csapatnak. Ha a motorom nem lesz megfelelő mértékben erős, a kipufogórendszer és a fékrendszer nem lesz vb-színvonalú, akkor biztos, hogy már a 3. vb-futamon, az Albacetei 12 óráson szakítani fogok az Inndrom Teammel. A csapat pedig ezt az elhatározásomat már nagyon jól tudja. Az alakulat előtt nem titok, hogy Albacete előtt öt másik gárdával fogok már tesztelni annak eldöntésére, hogy hol folytassam a vb-t az esetleges szakítás után." - nyilatkozta Bitti.