Ugyan csak a neve olasz, de azért szemrevaló...
A gyönyörű café racerek reneszánszát látva úgy tűnik, a motorok történelmére mindenképpen igaz, hogy bizonyos időközönként ismétli önmagát...
Itt a négy évszakos közlekedés célszerszáma, még ha kicsit drága is...
Végre mind a négy nagy japán motorgyár kínál maxirobogót a vásárlóknak.
Hétszáz kilométer tankolás nélkül? Nem semmi egy ekkora vastól...
Nem kevés pénzbe kerül egy nagymotor fenntartása, érdemes hát megnézni, hogy min tudsz spórolni. A szezon végén egy pár perces ügyintézéssel akár harminc-negyvenezret is foghatsz…
Jól szerepeltek fiaink a nemzetközi versenyeken.
A hűvös reggel miatt kár lenne lemondani a túrázásról! Mi is felkerekedtünk, s a napsütést követve újra a nyárba csöppentünk…
Balszerencse kísérte fiainkat, így nem juthattak az A-döntőbe...
Minek ekkora blokk egy csupaszmotorba? - zenghet a kérdés, a válasz pedig nem is lehetne egyszerűbb: kit érdekel, hogy nagy, ha közben ilyen pillekönnyű?
Ideje ránézni a vasak lámpájára, számon kérhetik.
A hétvégén ismét nemzetközi mezőnyben küzdenek honfitársaink.
Micsoda időszak volt ez! Magyar győzelmek a VB-n, az első négyhengeres sportmotorok és a legendás hazai vasak születése… Íme, a hetvenes évek, motoros szemmel.
Az egyik leghegyesebb utcai vas lehet az érkező RCV.
Érdekes járgány születhet az Audi-Ducati frigyből...
Úgy látszik Hansnak nem volt elég, hogy az elmúlt években az S1000RR-rel földbe döngölte Giannit és Maradoka Magamurát a szupersport szegmensben. Most megadta nekik a kegyelemdöfést is.
Hiába a többször feltett figyelmeztetés, a hiszékeny vevők, illetve eladók újból és újból beugranak a csapdába.
Ahogy egyre rövidebbek és hűvösebbek a nappalok, hirtelen vágyni kezdünk a nyáron még szidott kánikulára, és a közelben található mediterrán vidékeket kutatjuk a térképen. Három célpont őszi motorostúrákhoz.