Csak felcsavarozunk egy-két plusz alkatrészt, és rögtön másfélszeresére növelhetjük a teljesítményt? Ha ilyen egyszerű, miért nem használ minden gyártó turbófeltöltőt? A helyzet azért ennél valamivel bonyolultabb...
Egyszerűen csak motorozni kell, minden fakszni nélkül. Gentleman's Ride 2013.
Alapjaiban változhat a versenyek hangulata az új gumiktól.
Hó a subája, leng a szakálla, és végig egykeréken nyomja... Videó nyílik.
Hajszoljuk a teljesítményt és az elérhető végsebességet, de meglepődünk, ha évszázados vasakról derül ki, hogy simán lenyomnák modern motorjainkat...
Nem csak a jóhiszemű vásárlók, de az enyves kezűek is szemet vetnek a vasakra...
Úgy tűnik, ezentúl egyszerűbb lesz lekapcsolni a száguldozókat...
Fontos, életmentő paragrafusokkal gazdagodik a csomag.
Lassan el kell fogadnunk, hogy nem csak a telefonunk, de a motorunk is okosabb nálunk. A bajorok temérdek extrával halmozták el sport- és túramotorjaikat, s a fejlesztések nagy része még a sokat látott motorosokat is meglepheti.
A számok nem hazudnak, a motorpiac valóban fejlődik - egyre több vas az utakon.
Kegyetlenül jelzi az idő múlását, hogy fiatalkorunk kívánatos sport- és túragépeit ma már egyetlen szóval jellemzi a szakma. Igen, ez a szó a veteránmotor, s ma már ide tartoznak - többek között - a GPZ, az FJ, és igen, lassan a GSX-R modellek is...
Továbbra sem egyértelmű az előny, de próbálkozó azért szép számmal akad.
A téli időszak igencsak megviseli a magunkfajtát.
Csak szándék és tenni akarás kell... Erre buzdítunk most mi is mindenkit.
Forduljon bármennyire zordra az időjárás, akad néhány, üléspozícióját tekintve a motorokra hajazó járgány, melyekkel hóban, sárban is útra kelhetünk, sőt, egy nagyobbacska tó vagy folyó sem állhatja utunkat...
Cipeltél már óriási kartondobozt a robogón? Úgy tűnik, hogy ők is...
A Moto Grand Prix és Superbike versenyek szabálykönyvének módosulása kapcsán időszerű ránéznünk a motorok közötti különbségekre…
Ha nincs kéznél egy enduró, hát marad a beletörődés - itt a holtszezon.