A jövő két- és négykerekűi valószínűleg nem kimagasló műszaki paraméterekkel, hanem a sokcélú kialakítással nyerik majd el a nagyközönség bizalmát. Ehhez ideális alapnak tűnik a tisztán elektromos hajtás, mivel a kipufogó és a váltó elhelyezése nem befolyásolja a tervezést, így tényleg szabadon szárnyalhat a mérnökök fantáziája.
Kiváló példa erre a POI koncepció, ami zárt felépítményével megoldja a motortaxik legfőbb problémáját, név szerint az utasnak megfelelő bukósisak és ruházat kérdését. A járgány azonban nem csak 45-tel suhanó taxiként, hanem - a plusz felépítmények csatolásával - egyéb területeken is brillírozik, s ha könnyűkezű pilóta ül a furcsamód hátra helyezett nyeregben, akár 80 kilométerre is eljuthat töltés nélkül.
Maga az ötlet már 2013-ban napvilágot látott, s napjainkban éppen befektetőkre vadásznak a tervezők, hogy mielőbb a nagyvárosok utcaképét színesíthesse a személy- és tehertaxik új nemzedéke.