Amikor azt hittük, nem aprózhatók tovább az egyes kategóriák, a Honda előrukkolt egy nehezen beskatulyázható tanulmánnyal, melyből néhány hónap alatt gyártásra érett modell vált. Heteken belül érkezik a meghökkentő ADV.
A Yamaha két- és négykerekű motorok egész arzenálját kínálja rendvédelmi célokra, elég csak az itthon is jól ismert FJR1300-ra, a korábbi Diversion modellekre vagy éppen a tűzoltóknak készített Ténérére gondolnunk. Most újabb taggal gyarapodott a népes flotta.
Az ódivatú köntös alatt jövőbe mutató technika lakik, mely egyedülálló hatótávval és végsebességgel ruházza fel a gépet. Tulajdonképpen még az ára sem rossz, ha azt nézzük, hogy a 250-es és 400-as robogók szintjére sikerült belőni.
A rendőrség értékelte a szupertraffipaxok élesítése óta begyűjtött baleseti statisztikákat. Úgy tűnik, a rendszer beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az adatok szerint ugyanis kevesebb ember vesztette életét, mint az elmúlt év azonos időszakában.
Ha a blokk teljesítménye nem is éppen acélos, a szerény tömeg mindenképpen figyelemre méltó. Az orosz származású tervező azt állítja, megkétszerezte a belsőégésű-motorok hatékonyságát.
A szezon első fele gyorsan elszaladt, de ez nem azt jelenti, hogy ezentúl híján lennénk motorosprogramoknak, sőt sok legendás rendezvény éppen a következő hetekben kezdődik. Íme, a legjobb bulik, versenyek és találkozók egy helyen.
Az indiai motorkerékpár-gyártó elkészítette a bajorok jelenlegi legkisebb hengerűrtartalmú modelljének burkolt változatát. A jármű év végén érkezik az ázsiai ország márkakereskedéseibe, míg idehaza valószínűleg jövőre, BMW-ként kerül forgalomba.
A hazai járműállomány folyamatos bővülése is hozzájárult, hogy a tavalyi, nagymértékű növekedést is túlszárnyalva újra sokéves csúcson az üzemanyag-fogyasztás. Sajnos ennek vannak negatív hatásai is, például egyes benzinfajták eltűnése a piacról.
A gyorshajtást és a felelőtlen magatartást is nehéz lett volna rábizonyítani a hat motorosra, ám egyikük kamerája kapóra jött a rendőröknek. A társaság mindegyik tagját elítélte a bíróság.
Sokan még mindig nem ülnének félliteresre, pedig a mindennapi közlekedésre sokkal alkalmasabb egy ilyen, mint sok böszme cirkáló vagy sportmotor. A CB500F esetében ez különösen igaz.
Ha csak a Moto GP betétfutamának résztvevőjeként is, de ugyanazon a dobón állhatott Laczkó Máté, ahol egy nappal később Marquez, Crutchlow és Doviziozo locsolta a pezsgőt. Újra lobog a magyar zászló a Sachsenringen.
Egy apró mopeddel legtöbben a szomszédos megyébe sem indulnak el, nemhogy Európa legészakibb pontjára. A hazai danuviásokat azonban nem olyan fából faragták, hogy megfutamodjanak egy ilyen kihívástól.
Ez nem egyszerű közlekedés, inkább teljes embert kívánó hobbi, amit fáradtan, elkalandozva vagy bármilyen befolyásoltság alatt aligha lehet biztonságosan űzni. A motorozás igenis veszélyes üzem - állítják az egyenruhások.
Az intézmény neve mára egybeforrt a legmagasabb szintű hazai motorkerékpárszerelő-képzéssel, most azonban még tovább fejlődnek - a jelenlegi tagozatokon túl újabb oktatásokat indítanak, ahova alapdiplomával rendelkező hallgatókat várnak.
Az évszázados történet egy apró fészerben indult, ahol a gyerekkori jóbarátok elhatározták, hogy megvalósítják közös álmukat. A legendás sztori most többrészes dokumentumfilmként kel új életre.
Nagy értékű motoroknál könnyen előfordulhat, hogy hiába egyértelmű a felelősség kérdése, a biztosító egyszerűen nem téríti meg a teljes kárt. Az alábbi esetből és a szakértő válaszaiból kiderül, mit tehet ilyenkor a vétlen fél, hogy mégis pénzéhez jusson.
Világbajnokot igazolt a MotoGP-ben kardoskodó Tech 3 alakulata: 2017-től a Moto2 sztárjával, Johann Zarcóval folytatják a versenyzést, míg a francia pilóta csapattársa Jonas Folger lesz.
Az évtizedek óta toldott-foldott KRESZ már igencsak megérett a cserére, de - a hatásvadász cikkekkel ellentétben - szó sincs arról, hogy mindenkinek ismételt vizsgát kell tennie. Praktikusabb, átláthatóbb lesz a rendeletcsomag.