Ha életbe lép a szmogriadó második fokozata, a 2000 és 2005 között gyártott járműveket is kitilthatják az utakról. Megoldásként szóba jöhet az is, hogy városban 30 km/órára csökkentsék az autók ajánlott sebességét.
Bizonyára sokan emlékeznek még, hogy 2008-ban elkezdtek építeni egy motorversenypályát Sávolyon. A Balatonringből végül szinte semmi nem valósult meg, sokáig teljes csend honolt a projekt körül, most azonban úgy tűnik, valami történik.
Végre mozgás közben is megcsodálhatjuk a régóta várt, ezres CBR-t, de ez még nem minden, ugyanis a hondás alakulat mellett szinte az összes gyártó képviselteti magát az évadnyitó pályázáson.
A négyes vagy annál rosszabb környezetvédelmi besorolású autók, illetve a nagymotorok többsége ma reggel hattól nem használható Budapesten, de azért vannak kivételek.
Hosszú út vezetett az 1984-es vb-diadaltól napjaink sikertörténetéig, mely során a legendás pilóta neve szinte egybeforrt a márkával.
Harmincöt év telt el azóta, hogy a Honda bemutatta a VF modellcsaládot. A közkedvelt V4-esekből időközben csaknem két tucat különböző változat született, beleértve napjaink kedvenceit, a VFR800F túrasportmotort és a VFR800X crossovert.
Ki mondta, hogy egy robogó csak unalmas lehet? Ez a látványos gép a mai napi egyedülálló itthon, sőt a nemzetközi mezőnyben is megállja a helyét.
A népszerű gumigyártó cég hosszú fejlesztési periódust követően egy új, prémiumkategóriás abroncsot dobott piacra, mégpedig a sport- és túrarobogós felhasználókat megcélozva.
Dinamikusan nő a hazai járműpark, és ezt is meghaladó mértékben emelkedik az üzemanyag-fogyasztás. Tavaly olyannyira nagy volt a vásárlási kedv, hogy csúcsot döntöttünk - soha nem volt még ennyire kelendő a benzin és a gázolaj.
Madridban került sor a közel egyórás ceremóniára, melynek végén a két pilóta, Rossi és Viñales közösen leplezte le a gépet. Már első ránézésre is látszanak érdekes különbségek.
A bolognai gyártó összefogott a neves divatcéggel, és új, csinosabb ruhába öltöztette közkedvelt V2-es szörnyetegét, a Diavelt.
Alighogy napvilágot látott Guy Martin nyilatkozata, az ausztrál Josh Brookes is előrukkolt egy meglepetéssel. Újra feldübörög a Norton a szigeten.
Az utakon megsokszorozódott az autók és a motorok mennyisége, változtak a szabályok és sokat fejlődött a technika is, de a jellemző vészhelyzetek ugyanazok, mint 35 évvel ezelőtt. Nagy eredmény, hogy az okozott balesetek száma drasztikusan csökkent.
Immáron hivatalosan is megerősítették, hogy a népszerű pilóta egy év kihagyás után ismét rajthoz áll a Man-TT-n, mégpedig John McGuinness csapattársaként, egy Fireblade nyergében.
Visszatérnek a legendás motorosrendőrök, és a Fox jóvoltából született egy vérbeli, modern Easy Rider-átirat is.
Nemrég indult cikksorozatunkban az aprónak tűnő, ám adott esetben komoly büntetéssel sújtható közlekedési kihágásokat járjuk körül. Ezúttal arról lesz szó, mit kaphatnak az önjelölt utcai stuntriderek.
A színészlegenda garázsában anno több mint száz motort pihent, közöttük ez a gyönyörű V2-es is, amit hamarosan elárvereznek. Az érdeklődés hatalmas, nem lesz olcsó mulatság megkaparintani a gépet.
A hangvillások január 19-én jelentik be először hivatalosan az idei szezonra vonatkozó terveiket, ám addig is készítettek a nagyérdeműnek egy látványos, sokat ígérő videót.