Az eseményen többek között jelen volt Lin Jarvis és Kouichi Tsuji, a Yamaha első embere, aki elmondta, hogy a szinte változatlan fényezés egy teljesen új technikát takar - sok mindenen módosítottak az elmúlt hónapokban, hogy idén még gyorsabbak legyenek.
A szabálymódosítások miatt természetesen száműzték az YZR-M1 légterelőszárnyait, így elképzelhető, hogy maga az idomzat sem végleges. Ennek oka, hogy valószínűleg nem szeretnék idő előtt felfedni, milyen megoldással is helyettesítik a tiltólistára került alkatrészeket.
Hogy pontosan milyen is lesz az idei YZR-M1, arra alig két hét múlva fény derül, ugyanis január harmincadikán, Sepangban pályára lépnek a GP-pilóták, hogy kétnapos teszttel kezdjék meg az idei szezont. A folytatásra is csak további két hetet kell várni: február 15-én Ausztráliában csapnak össze a legjobbak, hogy minél több kilométert gyűjtsenek a március 26-án kezdődő, katari idénynyitó előtt.