Él Magyarországon egy férfi, aki igazán merész foglalkozást választott, s a világ egyik legjobbja lett saját műfajában. A kaszkadőrszakma élő legendájával beszélgettünk vérfagyasztó jelenetekről, s arról, miként lehet valakiből nemzetközileg elismert dublőr.
Juhász Gyula csodaszép versével kívánunk áldott, szeretetteljes karácsonyt és boldog újévet minden olvasónknak.
Havi ezer euró költőpénz, egy tinikorú enduró és némi elszántság - nagyjából ennyire van szüksége az embernek egy Föld körüli túrához, már ha olyan talpraesett, mint az Africa Twinnel motorozó Bezsnei Andor.
Napokon belül még egyszerűbb lehet autó- vagy motorjogsihoz jutni, de szó sincs arról, hogy ne kéne életmentésből is vizsgázni.
Eddig is tudtuk, hogy a fürge ATV-k könnyen boldogulnak a gyalog is alig járható, katasztrófa sújtotta területeken, de az valódi újdonság, hogy a Honda négykerekűit egyedül is elküldhetjük a veszélyzónába.
A Dekra rendkívül rugalmas, műanyag jelzőtáblákkal kísérletezik, hogy elejét vegye az egyjárműves, azaz sima kicsúszásból származó sérüléseknek.
Remekül alakult a bajor gyártó idei szezonja, pedig az igazán fontos kulcsmodellek csak nemrég bukkantak fel, mint például a már hazánkban is elérhető R 1250 GS Adventure.
Néhány napja bombaként robbant a hír, hogy kereken húsz év után beszüntetik a Suzuki GSX1300RA forgalmazását, és egyelőre nem is érkezik utód helyette. Most úgy tűnik, mégis marad a jó öreg Busa, de csak egyes piacokon.
Meglepetésre az ausztrál HD-fórumról szivárgott ki, hogy milyen nagy dobásra készülnek a hinckey-i gyárban. Ha tényleg piacra dobják, ez lesz a Triumph legerősebb és talán az egész piac legnyomatékosabb modellje.
Úgy tűnik, hogy a MotoE 2019-es színre lépése után hamarosan újabb betétfutam kap helyet a MotoGP versenyei között, ugyanis Jorge Lorenzo édesapja tető alá hozott egy különálló bajnokságot a leggyorsabb hölgyek számára.
Immáron hagyomány, hogy a Touratech év végén előrukkol egy látványos átépítéssel, amit ráadásul nemcsak alkatrészenként, hanem készen is megvehetnek a stílusért rajongó motorosok. Idén egy klasszikus enduróval lepték meg a nagyközönséget.
Napjainkban már csak az autósok, motorosok negyedének van év végén lejáró KGFB-je, a többieknek pedig érdemes év közben is résen lenni, mert a díjak nőnek, de a szemfülesek sokat faraghatnak az árakból.
Szinte rá sem ismerni a Honda üdvöskéjére, annyira átszabták a K-speed és a Storm Aeropart ügyes kezű szakemberei, és bátran kijelenthető, hogy remek munkát végeztek.
Az amerikai motorépítő zseni műhelyének kapuján már számos csodás darab kigördült az elmúlt években, s nem kérdés, hogy nemes egyszerűséggel SBK-nak keresztelt két új munkáján is akad mit nézegetni.
A RhinoTours csapata jóformán az egész világot bejárta már kétkeréken, s a túramotorosok legnagyobb örömére élményeiket írásban is megosztották. Könyvük első két kötete után most végre itt a harmadik is, amit nem csak a bukósisakosok forgathatnak örömmel.
Ezúttal nem holmi pletykáról van szó, ugyanis maga az elnök-vezérigazgató, Stefan Pierer erősítette meg, hogy felmerült a Ducati-vásárlás ötlete. Azt is elárulta, miért szeretné megkaparintani a bolognai céget.
Húsz évvel visszavetik az autó- és motortolvajok elleni munkánkat, fejlesztéseinket - szögezte le a több ezer tagot tömörítő, brit járműlopás elleni szervezet alapítója. Komoly bajban lesznek a bűnüldözők a Brexit után.
Végre bárki találhat a gépéhez illő, valódi téligumit, beleértve a robogók, endurók és gyorsasági gépek tulajdonosait. Persze továbbra is kérdés, hogy utóbbiak miért kockáztatnák a drága technikát a havas, latyakos utakon.