Rövid közlemény tudatta a rajongókkal december elején, hogy 2019. január elseje után nem gyártanak több Hayabusát, indokként pedig az egyre szigorodó - főként EU-s - környezetvédelmi szabályokat hozták fel. A patika állapotú gépek tulajdonosai máris kezdhették dörzsölni a tenyerüket, hogy Suzukijuk innentől napról napra többet ér, hiszen megszűnik az utánpótlás, de a friss hírek szerint korai még temetni a Busát.
Több tengerentúli lap is megerősítette, hogy a Suzuki csak Japánban függeszti fel a gyártást, ezzel szemben az USA-ban továbbra is folyamatosan készül a hivatalosan GSX1300RA névre keresztelt modell. Persze ettől még az utódlás kérdése igencsak égető, mivel a Busa elektronikai arzenálja az egy évtizeddel ezelőtti állapotokat tükrözi, elvégre ABS-t és az üzemmódkapcsolót leszámítva nem büszkélkedhet más műszaki csemegével, miközben a közvetlen riválisok IMU-alapú kipörgésgátlóval, kanyar-ABS-szel és megannyi jövőbe mutató vezetéssegítő extrával szállnak harcba a vevőkért.