Walt Siegl munkássága minden bizonnyal ismerős annak, aki nyitott a különlegességekre. Nevéhez olyan szépségek fűződnek, mint a David Yurmannal közösen épített, csupa szénszálas Bold d’Or, a Brad’s Leggero, a Dakar rali által ihletett Hypermotard, valamint az általunk is bemutatott L’Avventura. A művész most két új műremekkel örvendeztette meg rajongóit, s szépségben bizony ezek sem maradnak el az eddig bemutatottakhoz mérten, sőt! A piros superbike-ban a Ducati 1098 erőforrása dolgozik, melyet a Bruce Meyers Performance készített fel a műhely számára, míg a kékben ugyancsak Ducati-hajtómű kapott helyet, ám ez is egyedi darab, hiszen a 1098-ból származik, de átalakítása során kétszelepes, léghűtéses hengerfejet használtak. Mindkét darab króm-molibdén térhálós vázra épült, a lengőkar, az idomok pedig a Ducatitól érkeztek.

walt-siegl-sbk-20416

Házon belül készítettek több alkatrészt is, így a szénszálas idomokat, a légszűrőházat és a szívócsöveket, miként a teljes hátsó traktust is
A szélterelő a Custom Gustafssontól származik, a kipufogók pedig az SC-Projecttől és az Arrow-tól. Ami a futóművet illeti, mi más, mint Öhlins került az OZ Racing felniken gördülő gépek alá, FGR villákkal és TTX rugókkal. A biztos megálláshoz elöl 330 mm-es tárcsákat állítottak csatasorba radiálisan rögzített Brembo nyergekkel és Spiegler fékcsővel, az elektronikai csomagban pedig helyet kapott a Ducati ECU-ja kipörgésgátlóval, gyorsváltóval, továbbá adatgyűjtővel. Végül, de koránt sem utolsó sorban jól hangzó adat, hogy a két mesés példány mindössze 154 kilóval mérlegel.