A Daily Mail számolt be a szörnyű frontális ütközésről, melyben a motoros szerencséjének és légzsákos bőrruhájának köszönhette, hogy túlélte a becsapódást. Megannyi tanulság öt másodpercben.
Érdekes trend figyelhető meg az egyre durvább számokat produkáló olasz piacon: kifutó modellek kerülnek dobogóra, míg vert seregben tanyáznak a bestsellerek. A talján vasak labdába se rúgnak otthon.
Vasárnap az M0 melletti étteremben gyűlt össze a hazai versenyzők színe-java, közöttük a Chrobák csapat motorosai is, hogy átvegyék a bajnoki trófeákat.
Az Európai Motorkerékpárosok Szövetségének (FEMA) felméréséből kiderül, hogy az uniós polgárok zöme támogatná, ha - minden államban - úrvezetői engedéllyel is hajthatnának 125-ös motort.
Rég látott felvétel került elő az archívumból: a kor legfontosabb versenyzői és edzői nyilatkoznak az éppen harminc éve rendezett, 1990-es piliscsévi versenyről.
A portugál motoros veteránnak számított a Dakaron, idén rajtolt el tizenharmadik alkalommal a nem mindennapi erőpróbán.
A hetvenes évek motorjait idéző sornégyest dob piacra a Bimota KB4 néven. Kisebb meglepetés, hogy ezúttal nem sport-, hanem túramotorból származnak a legfontosabb alkatrészei.
Egyelőre hátrányban vannak a KTM-esek a szaúdi Dakaron, és még a szerencse is elpártolt tőlük: legjobb motorosuk egy gyorshajtás miatt szorult a hondások mögé.
Most is az új év első hétvégéjén gyűltek össze a legjobb terepmotorosok - beleértve Zsigovits Norbertet -, hogy megmérkőzzenek a SuperEnduro-bajnokság németországi fordulóján.
Kiszámíthatóbb, egyenletesebb kopást és jobb köridőket várnak az új gumiktól, melyeket már 2020-ban bevetnek a világbajnokságon. Egyelőre csak a hátsó köpenyek összetétele változik.
Már beszámoltunk a motorpiac aktuális helyzetéről, s lerántottuk a leplet a márkarangsorról, most pedig következzenek Magyarország legnépszerűbb nagymotorjai és robogói!
Hiába lakják közel 700 ezren, tavaly mindössze egy halálos baleset történt Oslóban. Vezetéstechnikai és forgalomszervezési tanulságai is vannak Európa mintavárosának.
Tegnap beszámoltunk róla, hogy melyik géposztály volt a legnépszerűbb 2019-ben, most pedig a márkák rangsorát, valamint a robogók élmezőnyét mutatjuk be.
Minden tekintet a most zajló nemzetközi technológiai seregszemlére, a CES 2020-ra szegeződik, ahol a Continental is számos járműipari újdonsággal jelentkezett.
Nehéz évek állnak a Harley-Davidson mögött - csökken a forgalma, bár a visszaesés dacára is havonta húszezer motort értékesít világszerte. Az új, Benellivel közös A2-es állíthatja meg a lejtőn a céget.
Sokéves csökkenés, majd szerény emelkedés után tavaly túllépte a négyezres szintet a Magyarországon eladott új motorok száma, amire tíz éve nem volt példa. Jól fogynak a többcélú túrázók és a robogók is.
Pár éve még nem gondoltuk volna, hogy Európa egyik legrégebbi motorgyára, az 1911-ben alapított Benelli utoléri, sőt megelőzi az olyan nagy márkákat, mint például a Ducati. Következő célpont a Triumph.
Fej-fej mellett küzdött az örök rivális Honda és KTM az első etap győzelméért, s végül egy műszaki hiba döntötte el a küzdelmet. Price magasra tette a lécet az Arab-félszigeten zajló Dakaron.