Tavaly már belekóstolhattak a pilóták, hogy milyen lesz a Michelin továbbfejlesztett abroncsa, ugyanis több helyszínen - így például a gumigyilkos ausztrál pályán -, valamint Brnóban is tesztelhették a versenyzők az újdonságot. Nem kérdés, hogy elsősorban a kiszámíthatóbb, biztonságosabb viselkedés a cél, ugyanakkor az egyenletesebb kopás automatikusan a köridők javulását hozhatja.
Rá is férne a mezőnyre egy kis tempónövelés, ugyanis a pályák jelentős részén még mindig nem tudták felülmúlni a bridgestone-os időkben futott rekordokat. Argentína, Austin, Mugello, Assen, Brno, Aragon, Motegi és Phillip Island - ezek mindegyikén elmaradnak a michelines idők a korábbi csúcsoktól. - Az utóbbi két évben most először alakítottuk át alapjaiban a hátsó gumit. Az volt a célunk, hogy újabb rekordokat döntsünk a világ leghíresebb pályáin, és alig várjuk, hogy éles versenyen lássuk a tavaly már több helyszínen tesztelt köpenyt - nyilatkozta Piero Taramasso, a Michelin Motorsport motoros részlegének vezetője.