Ha úgy vesszük, ez egy alaposan felextrázott Panigale V4R, és érthetetlen, miért ilyen drága. Mondjuk az mellette szól, hogy könnyebb egy 250-es robogónál és egyedülálló tömeg/teljesítmény aránnyal büszkélkedhet.
Quintanilla ma olyan hajrát mutatott be, hogy azzal felére csökkentette hátrányát a hondás Brabec mögött. Persze ettől még az amerikainak áll a zászló - holnap minden eldől a Dakaron.
Áprilisban láthatjuk a mozikban a No Time to Die, azaz Nincs idő meghalni című új Bond-filmet, melyben több érdekes vas, közöttük néhány Triumph is felbukkan.
Örök kérdés az utcán hagyott - vagy tárolt - motoroknál, hogy mivel védjük meg a drága technikát. Az Altor azt ígéri, új U-lakatját sarokcsiszolóval sem tudják elvágni a tolvajok.
A tragédia után pihenőnapot tartottak a motorosok és quadosok, majd tegnap reggel pattantak újra nyeregbe. Ezúttal 886 kilométer hosszú etapot teljesítettek, ahol meglepetésgyőzelem született.
A Daily Mail számolt be a szörnyű frontális ütközésről, melyben a motoros szerencséjének és légzsákos bőrruhájának köszönhette, hogy túlélte a becsapódást. Megannyi tanulság öt másodpercben.
Érdekes trend figyelhető meg az egyre durvább számokat produkáló olasz piacon: kifutó modellek kerülnek dobogóra, míg vert seregben tanyáznak a bestsellerek. A talján vasak labdába se rúgnak otthon.
Vasárnap az M0 melletti étteremben gyűlt össze a hazai versenyzők színe-java, közöttük a Chrobák csapat motorosai is, hogy átvegyék a bajnoki trófeákat.
Az Európai Motorkerékpárosok Szövetségének (FEMA) felméréséből kiderül, hogy az uniós polgárok zöme támogatná, ha - minden államban - úrvezetői engedéllyel is hajthatnának 125-ös motort.
Rég látott felvétel került elő az archívumból: a kor legfontosabb versenyzői és edzői nyilatkoznak az éppen harminc éve rendezett, 1990-es piliscsévi versenyről.
A portugál motoros veteránnak számított a Dakaron, idén rajtolt el tizenharmadik alkalommal a nem mindennapi erőpróbán.
A hetvenes évek motorjait idéző sornégyest dob piacra a Bimota KB4 néven. Kisebb meglepetés, hogy ezúttal nem sport-, hanem túramotorból származnak a legfontosabb alkatrészei.
Egyelőre hátrányban vannak a KTM-esek a szaúdi Dakaron, és még a szerencse is elpártolt tőlük: legjobb motorosuk egy gyorshajtás miatt szorult a hondások mögé.
Most is az új év első hétvégéjén gyűltek össze a legjobb terepmotorosok - beleértve Zsigovits Norbertet -, hogy megmérkőzzenek a SuperEnduro-bajnokság németországi fordulóján.
Kiszámíthatóbb, egyenletesebb kopást és jobb köridőket várnak az új gumiktól, melyeket már 2020-ban bevetnek a világbajnokságon. Egyelőre csak a hátsó köpenyek összetétele változik.
Már beszámoltunk a motorpiac aktuális helyzetéről, s lerántottuk a leplet a márkarangsorról, most pedig következzenek Magyarország legnépszerűbb nagymotorjai és robogói!
Hiába lakják közel 700 ezren, tavaly mindössze egy halálos baleset történt Oslóban. Vezetéstechnikai és forgalomszervezési tanulságai is vannak Európa mintavárosának.
Tegnap beszámoltunk róla, hogy melyik géposztály volt a legnépszerűbb 2019-ben, most pedig a márkák rangsorát, valamint a robogók élmezőnyét mutatjuk be.