A károsanyag-kibocsátást leszámítva változatlan hajtáslánccal és az előddel megegyező fékrendszerrel, illetve futóművel érkezik az új, 2020-as Triumph Street Triple 765 R. Nem véletlen, hogy csak egészen óvatos ráncfelvarráson esett át a modell, elvégre eddig sem lehetett panasz rá, no meg így olyan árcímkét rakhattak rá, amitől görcsbe ugrik a vetélytársak gyomra.

triumph-street-triple-2020-24586
Szebb és gazdagabb felszereltségű lett az új Triple R, de a kedvező ár miatt nem TFT, hanem hagyományos műszer került rá

Már 8900 fonttól elérhető - hirdeti büszkén a felirat, ami azért nagy szó, mert gyakorlatilag egy árba került KTM 790 Duke-kal és olcsóbb a 9045 fontért kínált Kawasaki Z900-nál, valamint a 9745 fontos MT-09 SP-nél. A nakedek egyre élesebb árversenyében csak az új BMW F 900 R tesz túl rajta, mely 8660 fontért elvihető Nagy-Britanniában.

triumph-street-triple-2020-24587
Csinosabb idomzat, gyorsváltó és viszonylag kedvező ár teszi vonzóvá a britek ma leleplezett újdonságát

Kedvező ár ide vagy oda, a 765 köbcentis, 118 lovas és 77 Nm-es forgatónyomatékú Triple R felszereltségére sem lehet panasz, elvégre alapáron jár hozzá a LED-fényszóró és az oda-vissza működő gyorsváltó is. Mi több, bekerült a gyári sajtóanyagba a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló, valamint a kuplungasszisztens is, bár ez aligha érdemel említést 2020-ban egy kilencezer fontos motoron. Mindezt kiegészíti a három üzemmód, az R változat remek Showa felfüggesztése, valamint a Brembo M4.32 nyeregre épülő fékrendszer.