A kategória őshazájának számító Egyesült Államokban és Kanadában futhat be igazán a léghűtéses, 1,8-as boxerrel hajtott fenevad, s most úgy tűnik, hogy erre már nem is kell olyan sokat várnunk. A három különböző R 18-ról készült fotókon ugyanis egy látszólag szériaérett gép látható, azaz valószínűleg csak az időzítésen múlik, mikor leplezik le a végleges modell(eke)t.

Kényelmes túrázó készül az R 18-ból

Ha tüzetesebben megnézzük a meglehetősen részletes rajzokat, akkor feltűnik, hogy a motor hátsó fertálya - a kipufogóval, az oldaldoboz és a sárvédő vonalával - nagyon hasonlít a K 1600 B modellére, jóllehet, annak fejidoma és első traktusa inkább egy sportos túramotorra hajaz. Ezzel szemben az R 18 a klasszikus baggerök táborát erősíti, azaz a Harley-nak, Indiannak stb. állíthat konkurenciát.

kenyelmes-turazot-faraghatnak-az-r18-bol-24719
Egyre népszerűbb a bagger géposztály, nem csoda, hogy a BMW kis akar egy szeletet a tortából..

Jól áll neki a karakteres sárvédő és a magas plexi is, utóbbin fontos stíluselem a kerek fényszóró. Nem beszélve a könnyűfém kerekekről, melyek az R 18/2 Concepről származnak. Már nagyon várjuk a BMW bejelentését, hogy miként fest majd a három újdonság - a lenyűgöző, egyszersmind kiforrott műszaki megoldásokat, illetve a parádés fogadtatást látva nem kizárt, hogy még az őszi seregszemlék előtt láthatjuk a végleges modelleket.