Utoljára tíz éve tankolhattunk ilyen olcsón, és semmi nem utal arra, hogy a közeljövőben megállna az árcsökkenés. Jó hír, hogy jelenleg úgy tűnik, a vészhelyzet után sem lesz drasztikus és gyors drágulás.
Szinte rá sem lehet ismerni az ezres csupaszmotorra az átalakítás után, de ez kicsit sem baj – még mindig szemet gyönyörködtetőek az egykori CB900F formái és színei.
Amilyen balul sült el az F-1 első virtuális futama, olyan viccesre sikerült a MotoGP ászainak összecsapása. Itt tényleg a legjobbak „álltak rajthoz”, és nem vették félvállról a dolgot.
Jószerivel még pályára sem lépett, de máris behúzott egy fontos győzelmet az új CBR1000RR-R. Ráadásul egyből duplázott a japán cég, ugyanis a CBR mellett a Honda e is diadalmaskodott a Red Doton.
Erősebb és tíz kilóval könnyebb lett, valamint új vázat kapott a németek crossovere, az S 1000 XR. Szinte hihetetlen, hogy messze túlszárnyalta elődjét, pedig magasan volt a léc.
Nem börtön, hanem szabályozott kijárás - nagyjából így lehetne összefoglalni a ma megjelent rendeletet. Motorozni lehet, de nem javasolt az öncélú túrázás, a szabályszegőkre pedig komoly bírság várhat.
Tisztázzuk a kérdést: kinek nem kell fizetni az autó –és motorhitelét, illetve mit tegyél, ha Te folytatnád a törlesztést? A lényeg röviden, konyhanyelven, kiegészítve a friss rendelettel.
Sokan várták, hogy a visszatérjen a legendás 600RR, és most úgy tűnik, nem hiába áhítoztak rá. Már csak az a kérdés, hogy japán belpiacos vagy Euro5-ös gép lesz-e?
Lám, előnyei is vannak a vészhelyzetnek, többek között az, hogy online, élőben követhetjük a legújabb motorok bemutatását. Ma este fél hétkor mindent megtudhatsz a Streetfighterről!
Itt a remek alkalom, hogy „meglátogass” olyan autós, motoros múzeumokat, ahová egyébként nem jutnál el. Ezúttal a Honda háromemeletes, csaknem négyszáz járművet felvonultató tárlatát járhatjátok be velünk.
Munkába álltak az új gépek, melyek kicsit másként festenek most, hogy a járvány elleni harcban segítenek. Már csak a motoros maszkok hiányoznak: ha valaki tud pár darabot, kérjük, jelentkezzen!
Sokan azt hiszik, csak a távoli jövőben lehet majd valóban túrázni az elektromos motorokkal. A Harley-nál másként gondolták, és csattanós választ adtak a kétkedőknek.
Finoman fogalmazva sem volt „nagy szám” a hétvégi, virtuális F1-futam, s a motorosok nem szeretnék elkövetni ugyanezt a hibát. Hogy elkerüljék a blamát, valódi nagyágyúkat ültetnek a képernyők elé.
A bogácsi halastónál jött el az otthonról hozott ebéd ideje, de nem is esett volna jobban máshol, hiszen nem létezik előkelőbb étterem a természetnél. CBLaci képei és gondolatai a vadon karanténjából.
Most olyan motort vehetsz, amit esélytelen otthon, a garázsban összeállítani, mert csak úgy hemzseg a spéci versenyalkatrészektől. Ha jobban utánaszámolsz, nem is olyan drága ennyiért.
Balesetveszélyes helyzetet okozhat, mégis szabályos a kijelző nyomkodása, csakúgy, mint a vállal fülhöz szorított mobiltelefon. Ideje frissíteni a szabályokat, mert a technika beelőzte a KRESZ-t.
Olyan nagy volt a kereslet februárban, hogy már-már hiánycikk lett a nagymotor Dél-Európában. Története egyik legerősebb szezonja előtt állt a motorpiac, de úgy vélik, még most sincs minden veszve.
Valószínűleg az idei súlyos balesetek miatt döntött úgy az FIM, hogy csökkenti a terepralimotorok végsebességét. A sors fintora, hogy éppen a januárban elhunyt Goncalves lobbizott ezért.