Kiszámíthatóbb, egyenletesebb kopást és jobb köridőket várnak az új gumiktól, melyeket már 2020-ban bevetnek a világbajnokságon. Egyelőre csak a hátsó köpenyek összetétele változik.
Már beszámoltunk a motorpiac aktuális helyzetéről, s lerántottuk a leplet a márkarangsorról, most pedig következzenek Magyarország legnépszerűbb nagymotorjai és robogói!
Hiába lakják közel 700 ezren, tavaly mindössze egy halálos baleset történt Oslóban. Vezetéstechnikai és forgalomszervezési tanulságai is vannak Európa mintavárosának.
Tegnap beszámoltunk róla, hogy melyik géposztály volt a legnépszerűbb 2019-ben, most pedig a márkák rangsorát, valamint a robogók élmezőnyét mutatjuk be.
Minden tekintet a most zajló nemzetközi technológiai seregszemlére, a CES 2020-ra szegeződik, ahol a Continental is számos járműipari újdonsággal jelentkezett.
Nehéz évek állnak a Harley-Davidson mögött - csökken a forgalma, bár a visszaesés dacára is havonta húszezer motort értékesít világszerte. Az új, Benellivel közös A2-es állíthatja meg a lejtőn a céget.
Sokéves csökkenés, majd szerény emelkedés után tavaly túllépte a négyezres szintet a Magyarországon eladott új motorok száma, amire tíz éve nem volt példa. Jól fogynak a többcélú túrázók és a robogók is.
Pár éve még nem gondoltuk volna, hogy Európa egyik legrégebbi motorgyára, az 1911-ben alapított Benelli utoléri, sőt megelőzi az olyan nagy márkákat, mint például a Ducati. Következő célpont a Triumph.
Fej-fej mellett küzdött az örök rivális Honda és KTM az első etap győzelméért, s végül egy műszaki hiba döntötte el a küzdelmet. Price magasra tette a lécet az Arab-félszigeten zajló Dakaron.
A brit Douglas motorkerékpár inspirálta Martin Stollét, a BMW mérnökét, hogy megalkossa a bajorok első saját motorkerékpár-erőforrását. Éppen egy évszázada indult hódító útjára a kéthengeres boxer.
Egyre több európai város korlátozza a benzines és dízelüzemű járművek behajtását. Most több mint százezer ingázónak kell buszra szállnia, ami ingyen van, ha előtte bezúzatja az autóját vagy motorját.
Amikor egy nagyvárosnyi ember nézte élőben a viadalokat: a világháború utáni első Magyar Nagydíj közvetítése az 1948-as motorsporthíradóban.
A legoptimistább becsléseket is túlszárnyalta a hazai autó- és motorpiac 2019-ben. Évtizedes rekord dőlt meg, de a további fejlődéshez elengedhetetlenek az autóról motorra csábító kampányok.
Az Unió 2018-as összesítése szerint a három legnagyobb motorospiacon történik a legtöbb baleset, de a középmezőnyben akadnak komoly meglepetések, beleértve Magyar- és Csehországot is.
Németországban is belátták, hogy nem az autók károsanyag-kibocsátását, hanem a kocsik számát kell csökkenteni az utakon. Vizsga nélkül ülhetnek át motorra a legalább 25 éves sofőrök.
Szilveszterkor nyilatkozott Szécsi Tibor, a Budapesti Rendőr-főkapitányság baleset-megelőzési osztályának vezetője, aki ezúttal a gyalogosok felelősségére is kitért a baleseti statisztika elemzésekor.
Dean Kamen 2001-ben bemutatott találmánya, a Segway alapjaiban forradalmasította a közlekedést. Most ugyanerre készül a cég egy elektromos motorral, de az Apex elnevezés azért erős túlzás.
Messziről úgy fest, mint egy átlagos nagyrobogó, de teljesen más élmény vezetni. Ráadásul árban is megveri a vetélytársakat - kezdhetnek aggódni az olasz és japán gyártók, hogy mivel vágjanak vissza.