Valószínűleg úgy emlékeznek majd a motorpiac szereplői 2020-ra, hogy: mi lett volna, ha? Egyes államokban már most elérték a tavalyi számokat, holott tavasszal szinte ki se nyitottak a szalonok.
Az ifjabb Marquez úgy zárkózott fel a tegnapi futamon, mintha csak a bátyja ült volna a motoron. Szinte hihetetlen, de idén már hét különböző győztesünk van kilenc futam alatt.
Az idei szezon leginkább várt újdonsága volt a CBR1000RR-R, különösen a még élesebb SP változat. Levittük hát a Pannonia Ringre, hogy kiderüljön: miben és mennyit fejlődött az előddel szemben?
Vajon mennyivel többen motoroznának Magyarországon, ha minden géphez ingyen adnák a jogosítványt? Most kiderülhet – érdemes kihasználni az egyedülálló lehetőséget.
Érdekes eredmény született a MotoGP mai szabadedzésén, igaz, a hideg, barátságtalan idő miatt kár messzemenő következtetést levonni belőle. Fagyoskodhatnak az első futamok résztvevői.
Az ember, aki megértette, hogy fabatkát sem ér a drága és bonyolult felfüggesztés, ha nehéz vagy nem ideális súlyelosztású felnit fognak közre a teleszkópok. Elment közülünk a boxutcák egyik zsenije.
Nem az a legnagyobb szám, hogy erősebb és gyorsabb elődeinél, hanem az új extra, ami hatékonyan segíthet a baleset-megelőzésben. Beköszöntött a radarral felszerelt, önvezető motorok korszaka.
Rendkívül népszerű volt az idei program: több mint kétezren igényeltek állami segítséget autó- vagy motorvásárláshoz. Mutatjuk, hogy mire és meddig használható fel a támogatás.
Profi felfüggesztés, méregdrága kipufogórendszer, Rally-üzemmód és spéci versenyülés – ezek a 890 R Rally legfontosabb jellemzői, de az sem mellékes, hogy az erőforrást is átdolgozták leleplezés előtt.
Az idén nyílt seregélyesi pályán várja a motorosokat, érdeklődőket a H-Moto Team. Használd ki a szezon utolsó napos hétvégéit, töltsd motoron a vasárnapot!
Tavasszal még azt tippelgették az elemzők, hogy mekkora lesz idén a visszaesés a gazdasági válság, a karantén és a gyárleállások miatt. Ma már tudjuk a választ: semekkora, sőt nőtt a piac.
Ne változtass a bevált recepten! - állhatott a japán mérnökök emlékeztetőjén, ezért éppen csak átfésülték a népszerű, 1100-as Africa Twint. Éljen a trikolor, éljen a HRC!
Jarvis látogatása olyan, mintha Rossi vagy Marquez ugrana le Kakucsra, hogy mutassa az íveket. Személyes beszámoló a felejthetetlen terepezésről a brit nagyágyúval.
Elsősorban környezetvédelmi okai voltak a modellfrissítésnek, de ha már elkezdték, nem végeztek félmunkát a bajorok. Szebb, egyben jobb is lett a legkisebb GS.
Kevesebbet eszik a benzines benzines robogóknál, de a lámpánál simán legyorsulja a kocsikat. Ez a NIU újdonsága, mely a megszokottnál nagyobb átmérőjű felniken fut, és a hatótávjára sem lehet panasz.
Elég-e a 125-ös az Euroringre? Mit tegyek, ha belengetik a kéket? Miért nem tudok jobbra is ugyanúgy lelógni a motorról? Ti kérdeztetek, Kovács Bálint pedig - két verseny között - válaszolt nekünk.
Szebb lett a Honda középkategóriájú sportmotorja, de ez csak a kezdet. Ennél sokkal fontosabb, hogy átdolgozták az erőforrást, gazdagabb lett az alapfelszereltség és Showa telók simítják ki az úthibákat.
Ha a sofőrök motorra ülnek, azzal a többi közlekedő is nyer, hiszen csökken a torlódások hossza és tisztább, élhetőbb lesz a város. Nem véletlen, hogy az egyenruhások is ezt szorgalmazzák.