Négy elektromos és nyolc hagyományos motort leplezett le ma délután az osztrák Motron. Mopedtől, a kisebb kalandmotorokon át, a négyszázas bobberig terjed a választék.
Lehet szeretni vagy sem, de tény, hogy nélküle szegényebb, szürkébb lenne a gyorsaságimotoros-világbajnokság, azaz a MotoGP története. Már 42 a Doki, és még nem akar visszavonulni.
Régi álmod az extravagáns Honda DN-01, de sehol nem találsz szép állapotút? Már Magyarországon is elérhetőek a ritkaságok, mint a fenti Honda, az utolsó léghűtéses CB1100 vagy a Benley.
Többek között azért hasznosak a TFT-műszeregységek, mert így például nem kell GPS-t, leánykori nevén navigációs készüléket vásárolnunk. Már az Africa és a Gold Wing is összekapcsolható a mobilunkkal.
Fel sem kapjuk a fejünket egy bő 20 kW-os, azaz alig 30 lovas motorra, pedig ezúttal igazi erőgépről van szó. Nem véletlen, hogy az enduró-világbajnokra bízták a fejlesztést.
Még az ilyen nehéz időszakokban is komoly igény van az egyszerű, sallangmentes motorokra, mint az új Honda CB350. Mondjuk ilyen áron nem is csoda – kevesebbe kerül, mint felénk egy 125-ös robogó.
Az út felújításával egy időben 4-5 méter széles gyalogos sétányt alakítanak ki, és a tervek szerint még idén 30 km/órára csökkentik a sebességhatárt az új szakaszon.
Az XTM 50 és 125 a szó legjobb értelmében vett klasszikus terepmotor. Könnyű, teljesítményének csak az EU-s korlátozás szab határt, sőt a károsanyag-kibocsátására sem lehet panasz.
Hiába változik a rutinpálya mérete, nyomvonala, az új feladatok dacára sem nő a motoros képzés óraszáma – derült ki ma reggel. Márciustól részletesebben oktatják a motoros felszerelések használatát is.
A hétfői bejelentés után igencsak meglepő, hogy végül mégsem jött létre a megállapodás. Továbbra is Sebestyén Peti sikeres világbajnoki szereplése a cél, és zajlanak a tárgyalások a csapatokkal.
A tegnap megjelent tervek szerint MotoGP- és Superbike-futamok is lesznek a hajdúnánási pályán. Tíz évre szóló megállapodás születhet a Dorna és Magyarország között.
Alig néhány hete leplezték le a kívül-belül megújult Honda CB125R-t, ám úgy tűnik, hamarosan tisztán akksiról működő változat is érkezhet a modellből. Íme, az A1-es újdonság tervei!
Egyértelmű a minisztérium célja: azt szeretnék, ha képzettebb, valódi vezetéstechnikai ismereteket szerzett nebulók kerülnének ki a sulikból és „biztonságosabbá válna a motoros közlekedés”.
Tavaly a Yamaha volt a második legnépszerűbb motormárka Magyarországon, ami nem is csoda, hiszen öt különböző kategóriában diadalmaskodtak a hangvillás márka modelljei.
Az eladók szerint tilos a savas és AGM akkumulátorok kiskereskedelmi árusítása, a vevők pedig nem értik, mi az a „gazdasági szereplő vagy szakmai felhasználó”. Tisztázzuk a kérdést.
Újra láthatunk magyar alakulatot a világbajnokságon: Sebestyén Péter ül majd a teljes mértékben hazai csapat motorján a 2021-es szezonban. Már áprilisban bemutatkozhat Peti és az új Yamaha.
„Egyszerűen brutális az a nyomaték, ahogy elindul” – áradozott Ricsi, és nem véletlenül. Igazán profi anyag született a pillekönnyű, jövőbe mutató terepmotorról.
Idén minden hatodik eladott új motor Suzuki volt Magyarországon. Főként a korosodó V-Strom 650 és GSX-S 750 pörgette fel a forgalmat.