A csupán 17 éves Garciának minden esélye megvan a győzelemre, elvégre csak 2019-ben debütált, de már első évében futamot nyert. Aligha rajta múlik majd a GasGas sikere.
Fontos tények és intelmek hangzanak el a riportban. Kiderül, hogy a sérüléssel járó balesetek többségében vétlenek a motorosok, de még mindig gyakori gond az abszolút gyorshajtás.
Fürge ingázómotor és sokoldalú enduró egyben: ez a 2021-ben indult márka újdonsága, az X-Nord 125 Touring, amivel főként a kezdő és újrakezdő motorosokat szólítják meg.
A thaiföldi Furii Shop „követte el” ezt a remek átépítést, mindvégig hangsúlyozva, hogy milyen könnyű teljesen új ruhába öltöztetni az apró Hondát. Egyszerűen parádés lett a végeredmény.
Az időjósok szerint március közepétől már kegyes lesz hozzánk az időjárás, és elmúlnak a hajnali fagyok. Ideje hát elővenni a gépet, és elvégezni rajta a tavaszi felkészítést!
Végre nem a teljesítmény céltalan srófolásával, hanem komoly súlycsökkentéssel érdemelte ki az RR nevet a Duke. Karbon, magnézium és titán köszön vissza a márciusban megjelenő motorról.
Szinte hihetetlen, hogy már húsz éve rója az utakat az egyik legsportosabb robogó, a TMAX. Most még vonzóbb, jubileumi kiadással ünnepli a gyár a kerek évfordulót.
Ez az év nagy ugrás lesz Bálintnak – szögezte le Kelemen Krisztián, a H-Moto tulajdonosa. A csapat máris megkezdte a felkészülést a Spanyol Superbike bajnokságra, sőt az Endurance-vb sem elérhetetlen.
Arra kértük a motorosokat, hogy álmodják meg, milyen legyen a hajdúnánási pálya, és mi tagadás, parádés tervek érkeztek felhívásunkra. Most bemutatjuk a legérdekesebbeket.
A százfős akció végén lefoglaltak több millió forintot, pár személyautót, és zárolták a gyanúsítottak bankszámláit. Újabb vizsgabiztosok kerülhetnek rács mögé.
Járványhelyzet ide vagy oda, durván megugrott itthon a nagymotorok mennyisége, és ez a kisebb meglepetés. Visszaszorultak a nemrég még népszerű robogók, és mindenki nakedre meg túraenduróra váltott.
Lassan két éve már, hogy ismét beindultak a Malaguti gyártósorai, és elkezdték ontani az új modelleket. Az egyik legfürgébb és talán legszebb újdonság a scrambler stílusú Monte Pro.
Az utánpótlás gyorsaságimotoros-bajnokság idén is lehetőséget ad a pilótáknak, hogy folyamatosan fejlődjenek, tanuljanak. Öt plusz egy futamon bizonyíthatnak az ifjú és idősebb motorosok.
Újabb együttműködés jött létre a Continental és a KTM között. A megállapodás alapján ezentúl ContiRoad abroncsokkal gördülnek ki a gyárból az új KTM 890 Duke-ok.
Ritka alkalom, hogy Magyarországgal foglalkozzon a MotoGP.com. Márpedig most főoldalon, Breaking News felütéssel cikkeznek arról, hogy tíz éven át rendez hazánk MotoGP-futamokat.
Egyre több európai országban ülhetnek motorra az autósok, és ehhez még vizsgázniuk sem kell. Nem csoda, hogy a gyárak is sorra mutatják be 125-ös újdonságaikat, mint például a Crossfire.
Szinte hihetetlen összegeket kérnek a jó öreg Simsonokért, s a drágulás miatt a tolvajok is felfigyeltek a típusra. Már több NDK-s gépet nyúlnak le, mint BMW-t vagy VW-t.
Következik a két legendás helyszín, Jerez és Valencia. Nem véletlenül választották ezt a két pályát, ugyanis elkészült Bálint idei motorja, amivel az ESBK-ban is indulni szeretne 2021-ben.